Det er kanskje ikke alle “selfies” man bør publisere..?

 

Vi damer vil jo gjerne ta oss litt godt ut!

I alle fall så godt vi KAN,da!

(Menn vil sikkert gjerne”Ta seg ut” de også!)

 

Når man skal ta selfier, er det mye å huske på:

 

*Holde kameraet støtt…

*Smile pent…

*Holde inn magan…

*Rette ryggen…

*Passe på vinkelen , så rynkene synes minst mulig…

…osv…osv…

 

Men…av og til…

…så går det veldig galt…

 

 

Jeg prøvde den fine hatten som jeg kjøpte i fjor sommer…

 

Den litt sånn “Mette-Marit-look-a-like”- aktige vet dere…

…som gjør det veldig vanskelig å kjøre bil fordi…

….”antenna” går helt opp i taket!

 

 

Her er det like før Den Fjærprydede legger det store egget tror jeg!

Passe flink pike er a’ visst å’!

 

 

Får vel prøve å rette opp inntrykket LITT, da!

Ble visst med litt BH og taklys her…

 

…men som sagt så er det mye å holde styr på for en selfie-fotograf…

…som skal ta selfie i profil foran baderomsspeilet!

 

Synes jo denne hatten er veldig fjong…

…men det er ikke så mange anledninger der det passer å bruke slikt.

 

Her er en annen fantastisk selfie jeg tok mens jeg drev med ettermiddagens foto-seanse!

 

Skulle liksom vise at jeg hadde veltet ei blomsterpotte i kampens hete…

…og var så opptatt av at potta skulle bli med på bildet …

…at jeg glemte å posere.

 

 

Her får potteplanta “posere” alene…

 

De “Pene, presentable poseringsbildene” tar jeg ikke med denne gangen…

Dem har jeg vist mange av før!

 

Jeg blir jo litt inspirert av hun “Behind-the scenes” – dama som jeg kjenner…

Hun med galleriet vet dere!

 

Hvis du ikke skjønner hvem jeg mener…

…kan du jo trykke på linken:

 

“Frodiths Avis”- Siste nytt!!

 

23 kommentarer

Siste innlegg