Helsesøster med Kreativ Kløe…og Passe flink Pike!

 

Tidligere helsesøster…

…nå smykkedesigner med egen nettbutikk!

 

“Myke Mule” kaller hun konseptet.

 

Hun selger smykker med særpreg. (Egendesignet selvfølgelig!)

 

Egentlig heter hun Mari Kristine Lillestølen.

 

myke mule sitt bilde.

Bildet er stjålet fra facebooksiden hennes!

 

Du finner henne HER:

mykemule

 

Jeg har aldri møtt henne, men jeg har “Blitt kjent” med henne og virksomheten hennes via Fay Skandsen.

 

Jeg falt veldig for konseptet hennes.

 

For noen uker siden bestilte jeg meg derfor et smykke.

Hun lovte å sende det med “Brevduen”.

 

Og…for et par dager siden ankom herligheten!!

 

Pent pakket inn!!

 

Pent pakket inn 2…

 

 

En ekstra gave i form av et par armbånd…

…med en liten påminnelse om å tenke positivt…

 

Hver gang jeg tenker negative tanker, skal jeg gi meg sjøl et lite rapp ved å dra i strikken!!

 

 

 

Passe flink Pike…(Passe bustete og passe lite oppstæsjet!)

 

Jeg tenkte på at jeg burde ha smilt litt pent, børstet håret og hatt på leppestift…

…og POSERT slik som jeg ofte gjør!

 

Men… så hadde jeg akkurat spist en stor middagsporsjon med fiskeburgere…

…og satt mett, makelig og godt plantet i godstolen.

 

Det må ikke bli slik at vi ikke tør å vise oss uten å ha fikset på fasaden…

..eller tenkt på fra hvilken vinkel vi ser penest ut! 

(Sjøl om det er hyggelig å se fin ut!)

 

Noen ganger er det godt å bare slippe ut magan, labbe rundt…

…og være akkurat så ufullkommen som man er!

 

Sånn akkurat passe av alt liksom…

 

I Riktig Gamle dager hadde ikke alminnelige folk så mange bekymringer om hvordan de tok seg ut.

Det var kampen for å overleve som var viktigst!

I steinalderen hadde de bare vann å speile seg i…

 

Det hadde sine fordeler det også!

 

(Innlegget er ikke sponset!)

 

 

16 kommentarer
    1. Kjempefint smykke 🙂 Jeg burde få meg et sånt 🙂 Skal sjekke siden hennes, for det var fint smykke. Og de strikkene var smarte også <3

    2. Takk for tipset, og du verden for noen kjempenydelige smykker 🙂 Det var min smak ja 🙂
      Det var fint skrevet det ordtaket hun sendte deg.
      Kjempefint bilde av deg. Du er alltid fin på bildene 🙂
      Jeg tro man kommer til en alder som vi er nå at vi ikke henger med på det perfekte. Vi sitter med mer erfaringer at vi kanskje er tryggere på oss selv, og det fører til at vi ikke orker å bry oss om hva alle andre mener hele tiden.
      Husker da jeg var 14-15 år, og da kunne en kvise ødelegge hele dagen, og særlig hvis man skulle bort.
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Takk! Ja, det er så mye humor, livsglede, kreativitet og klokskap i de smykkene synes jeg! Ja, det blir litt mye navlebeskuing om en kvise får ødelegge, men sånn er det når man er ung og usikker. Det bor vel ei sånn usikker tenåringsjente i oss fortsatt. Hun stikker seg fram i ny og ne…men hun tar ikke så stor plass lenger! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg