Foto-shoot med Frodithen!

 

Da ble det tur i Tigerstaden med Frodithen igjen!

 

Vi tok trikken et stykke oppover mot Kjelsås …

…eller Grorud tror jeg kanskje at det var?

 

Jeg begynner i alle fall å bli litt mer kjent i Oslo nå!

For bare et halvt år siden syntes jeg det var skummelt å bevege meg noe særlig unna Karl Johan, men nå er jeg blitt litt mer “ovapå”.

Det hjelper å ha ei venninne som viser vei!

 

Frodithen i kjent positur…

 

Her snikfotograferte jeg!

Frodith var nemlig så oppslukt…

…at hun var et lett bytte!

 

Hun fikk se bildet etterpå, så jeg vet at det er greit!

Vi legger ikke ut snikfotografier av hverandre uten godkjenning!

I og med at jeg lette forgjeves etter båten til Hovedøen i går, tok Frodith meg med til en fin badeplass ved Akerselva.

 

Der hadde vi “Fotoshoot”.

Frodithen har forvillet seg ut på ei lita øy!

 

 

Og Karidansen kunne jo ikke være dårligere!

 

Hvis du lurer på hvordan vi kom oss tørrskinnet ut dit, så skal jeg røpe hemmeligheten:

 

Det kom noen RÅKJEKKE mannfolk i robåt…

….og spurte om vi ville!!!

 

 

Eeeeeh…

Nei…det var visst ikke HELT slik!

Med skjørt og singlet i høyt hevet hånd…

 

Vannet rakk meg nesten til halsen på det dypeste rett før jeg nådde øya.

Svømme kunne vi ikke gjøre, for da hadde jo alt blitt klissvått!

 

Det var mye styr med på og avkledning for å få tatt disse bildene.

Våte ble vi likevel, for det BLIR man når man tar på seg klærne utenpå en klissvåt bikini.

(DEN følelsen når du går nedover langs Akerselva med ei rennende, våt bikinitruse under skjørtet…

….og lårene klistrer seg sammen mens du går. DEILIG!!)

 

Men…

…før den tid tok jeg en dukkert:

 

Detta var godt det!!!

 

På hjemturen passerte vi dette treet.

Fint bilde av Frodith: Jeg har knabbet det fra hennes innlegg!

 

Og så måtte jo jeg også opp i det treet.

Når jeg er i Oslo, ser jeg først hva Frodith gjør…

… og så gjør jeg det ETTERPÅ!!

 

 Det er tryggest synes jeg!

 

Jeg måtte posere LITT annerledes enn Frodithen, da!

 

Det er rart dette:

Jeg føler meg nesten som en tenåring igjen når jeg er med Frodith.

Vi er liksom på en liten eventyrferd når vi surrer rundt med mobilene våre!

 

Frodith viste meg litt tegnspråk på turen. Først sa hun ordene, og så viste hun tegnene!

Det er en uttrykksform som er veldig vakker å se på! 

 

Frodith er en dyktig formidler…

…på mer enn en måte!

(Dessverre tenkte jeg ikke på å ta bilde der og da!)

 

28 kommentarer

Siste innlegg