Hurra! Jeg skal møte Frodithen igjen!

 

Ja, nå har vi jo møttes noen ganger – og jeg er sikker på at dette ikke er siste gang!

Jeg har fått noen gode venner via bloggen, og Frodithen er en av dem jeg har blitt ALLER mest kjent med!

Frodith er bare herlig. Uhøytidelig, spontan, ærlig og real! 

Je gler meg!!

Her er innlegget som Frodith skrev om den kommende bade-begivenheten i går:

Her skal det jobbes med brunfargen framover….

 

Jeg er forresten litt stolt av meg sjøl. 

Jeg har nemlig hatt heis – skrekk!! Helt kvitt den er jeg ikke, men det har jammen skjedd store framskritt.

Før har jeg alltid bedt om å få hotellrom i en av de nederste etasjene. I og med ta jeg har hatt denne heis – fobien (og alltid pakker med meg alt for mye “I tilfelle”), så har det måttet bli slik. Det er ikke bare bare å drasse 15-20 kg koffert opp ørten trapper…

…sjøl om det er j….god trim!!

 

Men…når en bare BESTEMMER seg, så går det meste.

De siste gangene jeg har bodd på hotell, har jeg fått rom veldig høyt opp i etasjene.

(Det må vel ha vært SKJÆBNEN som har spilt meg et passende puss!)

 

I stedet for å gjøre som jeg HAR gjort…

…nemlig å “klynke og be” om å få rom lenger ned…

…har jeg svelget tungt…

…latt som ingenting

…og gått på med…

 

…DØDSFORAKT!!

 

Sist jeg var her, fikk jeg rom i tiende etasje!

Belønningen for å kjøre heis opp til tiende var formidabel!

 

DEN panoramautsikten!!!

Jeg var ikke snauere enn at jeg ba om samme rom denne gangen!’

For:

Jeg må bekjempe alle disse begrensningene i livet mitt!

Joda, jeg godtar at jeg ikke tør ALT!

Men…min verden blir så bitteliten dersom jeg gir etter for ALLE fobiene mine!

(Det var jo en periode i livet at jeg GA etter…

…og det ble så stusselig og snevert, atte!!)

 

Om jeg ikke hadde turt å ta heisen opp til tiende etasje, så hadde jeg gått glipp av denne utsikten!!

Jeg ble så lykkelig da dama i resepsjonen sa at jeg hadde fått rommet jeg ønsket meg…

…at jeg danset litt rundt og jublet da jeg kom opp hit!!

 

Sjekk DEN utsikten, da! (“Oslo by night”)

 

Her er beviset på at jeg (nesten) er på toppen!

(Tror det er elleve etasjer her!)

 

 

 

9 kommentarer
    1. Så tøff du er…og ja..det er jo belønningen sin det…DEN utsikten! Dere må kose dere masse, noe jeg også tror dere klarer….

    2. Så kjempekoselig at du skal møte henne 🙂 Håper dere får det kjempekoselig sammen <3 🙂
      Flink du er da når du tar heis! Jeg hadde fobi mot å ta heis frem til jeg var i begynnelsen av 20-årene. Da måtte jeg hoppe i det. Gikk med krykker etter en operasjon, og jeg skulle opp i 7 etg. Da måtte jeg bare krype til korset å ta heis. Jeg liker ikke gamle heiser med grind. Da kjenner jeg litt hjertebank. Det går bra.
      Nyt godværsdagen 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg