Morgendagens Modeller…?

 

I og med at Karidansen befinner seg i Oslo, er det tid for nok et lite blogger – treff for to…

Vi møtes på en kjempetrivelig kafe…

Karidansen har aldri vært der før.

 

Nettopp ankommet.

Venter på Frodithen utenfor kafeen”Retro Lykke” i Markveien på Grünerløkka…

 

Her er alt i 60 talls-stil; både inventar, og betjening!

Herlig atmosfære!!

Bildet er hentet fra Facebook-sida til Retro Lykke, så det er ikke sikkert det vil “Holde seg” her!

 

Det er noe med “Rettigheter” som facebook styrer med, men dette er jo en “usponset” reklame for stedet, så det er litt dumt!

 

Skravla går jo jevnt, slik den har lett for å gjøre når disse to damene møtes!

Og så kommer Frodithen inn på dette med å kanskje prøve seg som modell…

Her er innlegget hun nylig skrev om modelltankene:

Modell på EKTE?

 

 

“Ååååå, kanskje JE sku’ prøve å?” sier Karidansen…

 

Hvis jeg sender inn DETTE bildet til en agent..

… så er jeg OVERBEVIST om at oppdragene vil stå i KØ for oss begge!!

 

SMELLVAKRE damer med UTTRYKKSFULLE fjes vil jeg påstå!

 

 

 

Rett og slett JÆVLIG bra!! (Ho med det digre gliset, og ho med nasagrævet!)

 

 

 

Litt mer alminnelige og kjedelige her…

 

Det gjelder jo å SKILLE seg ut i fra mengden, gjør det ikke?

(Har fått bildet av Frodith!)

 

Helt ærlig så tror jeg faktisk at Frodithen kan få modell-oppdrag! 

Hun er høy, flott, passe leken og gæer’n – og har den derre X- faktoren, synes jeg!!

 

____________________________________________________________________________________

 

Fra modellkarriere-tanker til noe helt annet:

Denne sykkelen så jeg rett etter at Frodithen og jeg sa “ha det”…

 

Fin sykkel! Legg merke til vannskåla og plakaten!

 

Det står nemlig:

“Til våre firbente venner” på plakaten!

 

Omtenksomt gjort i sommervarmen!

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg