Når troskyldige kjerringer er på trusehandel…

 

Jeg var en tur på Cubus før jeg dro på jobb i går…

Det var på tide å gå til anskaffelse av noen nye truser…

 

Jeg har fått en forkjærlighet for blonder i det siste…

 

Før gikk jeg alltid i ganske “fornuftige”, praktiske truser…

Jeg har liksom ikke tenkt på at undertøyet skal være så sexy!

Bare “Greit, praktisk og noenlunde bekvemt!”

(Hva er vel mer ubehagelig enn ei innpåsliten “Nysgjerrig-truse”?)

 

Jeg har aldri vært med på noe sånn derre “sno seg ut av det sexy undertøyet med smektende, forføreriske bevegelser” – opplegg.

 

Når det har vært kaldt, har jeg sovet i singlet og truse, og når det har vært varmt har jeg tatt meg en kvelds – dusj og dumpet ned i sengehalmen i Evas drakt – uten å gjøre noe stort nummer ut av det…(Noen ganger har det jo blitt et nummer ut av det likevel!) 

 

Så har det altså endret seg litt!

Jeg har lyst til å være fin UNDER også!!

Bare LITT, altså…

Cubus-truser holder i MASSEVIS!!

 

Det er jo ingen som skal SE trusene mine nå da…(annet enn dere som leser bloggen min!)

…for jeg bor jo alene, og “Jakten på Kjærligheten” gikk det rett vest med…

 

Jeg har gitt opp hele greia…

…og lagt alt om heter kjærlighetsjakt på is…

…og det er egentlig veldig avslappende!

 

Men : Jeg vil jo føle meg vel for min EGEN del – og kle meg i klær jeg trives i og føler meg litt fin i, sjøl om de er litt gjemt for omverdenen!

 

 

Så var det altså dette med dagens trusehandel:

For det meste bruker jeg svarte truser og svarte BH’er for tida..

…men nå som det er sommer og varmt, ville jeg kjøpe lyst undertøy!

 

Valget falt på denne typen:

 

Lys blondetruse på lys blondeduk…(Gjorde det med vilje for at det skulle virke litt diskret og “usynlig”…)

 

Jeg liker at trusene går NESTEN opp til navlen, for da får jeg dyttet mye av lausskinnet (som skyldes tre graviditeter og at jeg har levd i 55 somre) ned i trusa!

 

Først plukket jeg ut to truser…

…men så oppdaget jeg at det var…

 

“Ta tre  – BETAL for TO!”

 

Jeg ble aldeles…

 

…HENRYKT!

 

Tenk å ha slik FLAKS!!

 

Et realt TRUSE – KUPP var det…

 

Men nå i kveld…

…så har jeg tenkt litt!

 

De er litt smarte de “Ta Tre betal for To” – folka!

I stedet for å ta en pris på 79 kr pr truse, så kunne de jo ha valgt å ta 55 kr.

(Det blir jo sånn ca prisen pr truse, med det “tre for to” – opplegget…)

 

Men…når de da ER så smarte…

…så VET de hvordan de skal ta innersvingen på troskyldige kjerringer som er på trusehandel…

 

De må gi dem følelsen av at…

…de får noe…

 

…ATTPÅ!!!

 

Den følelsen klarte de å gi meg!

Jeg VET jo innerst inne at det bare er lureri…

…men verden vil jo som kjent bedras…

 

…og jeg er ikke noe unntak i så måte!

 

Så…

…i dag ble jeg altså den lykkelige eier av:

TRE splunka nye blondetruser!!

 

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg