Antrekk av ymse slag…

 

Noen mote-dronning er jeg definitivt IKKE…

…men jeg liker jo å fjonge meg i ny og ne…

Kjoler og skjørt har jeg blitt mye mer begeistret for…

…på mine eldre dager!

 

 

Skjørtet har jeg vist før. Det kjøpte jeg på salg i fjor høst for 100 kr!

KUPP synes jeg!

Overdelen er ny! Den er et postordrekjøp. 129 kr er ikke verst!

 

Jeg har ny, beige BH…

…under toppen…

…men du får nøye deg med et glimt…

…av stroppen!

 

Jeg har gjort noen håpløse postordrekjøp også. (Det har jeg skrevet om i et tidligere innlegg!)

 

Nylig var jeg på et offentlig toalett på Hamar.

Der har de pyntet speilet på en litt artig måte:

 

En dame med bart, ja en dame med bart; men ikke av de lyse bløte…

… den skal være stiv og svart!

 

Det var veldig vanskelig å få tatt bilde slik at barten kom på rett plass!

Jeg kikket vekselvis ned på mobilen og opp på speilbildet flere ganger, og blikket ble ganske “falt ned fra månen” etter hvert.

Hatten var det ikke mulig å få til å “Sitte på hodet”!

Jeg måtte velge: Bart eller hatt?

 

Så kom det noen unger jenter som sendte meg “Blikket”…

Da mistet jeg motet…

…og skyndte meg ut med de bildene jeg hadde rukket å ta!

 

Men…

…det ble altså et “antrekks – bilde” ut av DEN selfie – seansen også!

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg