Litt om håndanalyse (kiromanti) igjen!

 

Nylig hørte jeg på CD’en jeg fikk etter håndanalysen jeg hadde hos Torkil Kjelstrup i 2012.

Jeg har skrevet et innlegg om dette tidligere:

 

KIROMANTI …… eller HÅNDANALYSE om du vil …

 

Da sa Kjelstrup blant annet at jeg hadde vært veldig avhengig av omverdenen…

…i form av å ha en TRYGG PLATTFORM i livet.

 

Dette gjaldt ikke bare det med å ha en partner ved min side.

 

Mer generelt ;vedrørende det å ha et behov for å støtte seg til omgivelsene…

…en følelse av å ha trygge rammer i livet.

 

Han sa at jeg var i ferd med å løsrive meg fra dette, ved å evne å begynne å trekke denne “plattformen” INN i meg sjøl.

“Det blir som å begynne å leve på nytt.

Men…

…så blir det jo også mer DYNAMITT…

…du må distansere deg fra mye av “Det Gamle”.

(Sitat Torkil Kjelstrup)

 

 

Mye har endret seg siden våren 2012.

Rett etter den håndanalysen, ble forholdet mellom meg og min daværende kjæreste avsluttet.

Jeg har ikke vært i noe forhold siden, sjøl om jeg det siste året har gjort noen iherdige forsøk på å finne kjæreste!

 

Jeg har flyttet fra garden jeg eide, og har ingen egen bolig i dag. Jeg vet at jeg trolig må flytte fra leiligheten jeg leier her innen to år.

 

“Plattformene” og “tryggheten” jeg tidligere trodde at jeg “måtte” ha, er blitt plukket vekk en for en…

…uten at det har medført nye nervesammenbrudd eller følelsesmessige katastrofer for mitt vedkommende.

 

Mye står åpent…

… og DET er MEST godt.

 

 

Nå har jeg vært i kontakt med Torkil Kjelstrup igjen.

Jeg har bestilt en ny håndanalyse.

 

Jeg syntes nemlig at den karen hadde utrolig mye å fare med!

 

Jeg har hørt på CD’en jeg fikk med meg etter analysen mange ganger i årene etterpå, og jeg legger merke til nye ting hver gang…

… alt ettersom hvordan jeg har beveget meg fremover i “livslandskapet”!

 

Det er nokså nøyaktig seks år siden forrige analyse!

 

Antagelig kommer det et lite referat her på bloggen…

…litt sånn i “Grove trekk” når jeg har fordøyd det litt…

 

Noe er det best å holde for seg sjøl, men det er også fint å dele…

…for å opplyse…

…og kanskje inspirere!

 

I 2012 kommenterte Kjelstrup at lillefingerfestet på min venstre hånd var for lavt plassert. Dette medførte at det ble lite bevegelighet mellom ringfinger og lillefinger. Han sa at dette hang sammen med kommunikasjon og uttrykksform :

“Du e’ ikke telbakeståandes på noen måte, i forhåill tel andre…

… men du e’ i minus i forhåill tel det DU går å bær på!”

 

Den gangen var det svært lite bevegelighet i dette leddet. Det var nesten som om de to fingrene hang sammen uten noen form for fleksibilitet. Da jeg lyttet til CD’en sist, prøvde jeg for moro skyld å sprike med de to fingrene.

 

Jammen har bevegeligheten blitt bedre! Fortsatt er det noe mindre bevegelighet i leddet på venstre hånd enn i høyre, men det har skjedd en stor forandring!

 

 

Rare greier!!

 

 

6 kommentarer
    1. maiken: Det er ikke noe man stadig gjør! Det er seks år siden sist. Jeg fikk jo denne CD’en som jeg stadig hører på. Blir spennende å høre hva han har å si nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg