Når det mangler noen brikker i topplokket….

 

Av og til føler jeg meg som en “feilvare”…

Jeg mistenker at det mangler noen puslespill – biter oppe i hodet mitt…

 

For:

Jeg får FORTSATT ikke til å endre utseende på bloggen min!

Jeg skjønner ikke sånt som antagelig er…

 

…HELT ELEMENTÆRT!!

 

Jeg har jo noen planer om å få hjelp til å begynne med noe ANNET…

…la bloggen få en helt annen form…

…uten at jeg ennå helt vet HVA og HVORDAN…

 

MEN:

I mellomtida har jeg lyst til å gjøre noen ENKLE endringer.

 

Da har jeg tenkt å bruke ett av de ferdige designene…

 

Før klarte jeg det jo helt fint, med den designbyggeren som var…

…men nå skjønner jeg…

 

..ITT’NO!!

 

GRRRRRR!!!

 

Jeg får opp en forhåndsvisning av bloggens (mulige) nye utseende, men…

…that’s it!!

 

 

Jeg blir sintere og sintere for hver gang jeg prøver!

 

Det kommer stadig noen GLOSER…

….som ikke egner seg på trykk!

 

Jeg får hetetokter og høy puls…

…av ren frustrasjon!

 

Jeg ser jo at det er ANDRE kjerringer på min alder som har klart det!!

 

Hvorfor klarer ikke JEG det, da??

 

Det kommer opp noen felt som jeg skal fylle ut, og jeg skjønner ikke HVA jeg skal skrive i de feltene!

 

 

 

Jeg vil jo bare ha en bitteliten fornyelse av bloggen min…

…sånn i en mellomfase…

…FØR jeg får hjelp til å lage noe nytt!!

 

Hvorfor kunne det ikke bare ha vært slik som det var før, da?

(Neida, alt var ikke nødvendigvis bedre før, men det er noe med det trygge og vante, tross alt!!)

 

Jeg var jo så  LYKKELIG over at jeg visste hvordan jeg skulle gjøre det!!

Jeg klarte det jo SJØL, for svingende!

Jeg slapp å VENTE på at noen skulle ha tid til å hjelpe meg!!


 

Tålmodig har jeg aldri vært…

…DET er sikkert!!!

 

Kan dette kalles “Utvidelse av komfortsonen”!

Eller er det : “Vekst i et menneskes liv”?

Akkurat nå står det i alle fall helt stille!!!

 

 

Det bor en liten tre-åring oppe i hodet mitt…

…når jeg lar meg frustrere så til de grader over at jeg ikke mestrer!!

 

Jeg VET hva som er løsningen…

Punktvis, skriftlig forklaring for “Dummies”, kombinert med at jeg får gjøre det – helst sammen med noen som kan!

Det var slik jeg lærte å lage, redigere og legge ut video på bloggen…

 

Så…det ER håp!

 

Det er forresten IKKE så lurt å sette seg til med slikt når en har hatt fire sene kveldsvakter + ei dagvakt som avslutning på femdagersmaratonen.

 

Tålmodigheta er enda labrere enn normalt, og hodet er “oppbrukt”!

 

Men: I morra har jeg en nesten blank fridag, før tre nye kveldsvakter venter…

…og så er det frihelg!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Du må ikke fylle ut noe der snille 🙂 Det er forsiden til de forhåndslagde malene man kan velge mellom. Forhåndsvis det du vil se på (hold musepekeren over boksene under designet, på den til venstre står set forhåndsvis) i boksen ved siden av står det velg, hvis du vil velge det designet 🙂 Da har du valgt det. I menyen på venstre side kan du endre elementer i det designet, skrift, farger etc. Det er en liten jungel – men jeg tror du får det til :-)) Pust mæ magan snille – dætta går så bra. Var pent det du valgte 🙂 Syns du headerbildet ditt ble snodig så er det fordi designet er sånn 🙂

    2. Jernbanefrua..: Tusen takk! Jeg har en litt sånn “Nå har’ru dumma deg ut” – følelse akkurat nå! Har send e-post til teamet på blogg.no også! Kan hende de har fått seg en h…… god latter. jeg unner dem det jeg altså. Lo godt sjøl her nå! Eg får freiste!! 😉

    3. du har jo en helt ny side her og den ser da bra ut :=) jeg for min del er helt sikkert grønnere enn deg for jeg skjønner hvert fall ikke noe av det nye som har kommet til,så jeg kjører gammel side jeg

    4. fruensvilje.blogg .no: Takk! Joda, det ble da nytt design etter instruks fra en bloggvenn! Vet ikke hvor lenge jeg skal ha det slik, men jeg fikk da til å forandre det i alle fall! Ett skritt på veien… 🙂

    5. Du får det nok til…og det gjelder å ikke gi seg…men la det ligge litt, og prøv igjen….ny dag og bedre tålmodighet kan hjelpe…hihihihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg