Desigual-topp – og skjørt med variasjonsmuligheter.

 

Jeg skulle EGENLIG ikke kjøpe meg klær nå…

Jeg har EGENTLIG sjølpålagt “Kleshandel – forbud”…

 

Men…så fikk jeg se denne toppen fra Desigual…

Turkis er jo en av mine favorittfarger!

 

Sommerlig antrekk! 

 

Det er jo finere med bare armer når man har fått litt farge på skrotten utpå sommeren, men jeg har ikke fått sol på annet enn ansiktet så langt i år!

 

Skjørtet jeg har på meg, kan både brettes nedover hoftene

(Som jeg har gjort på bildet over)…

…og rulles opp, slik at det blir en “kjole” av det!

 

 

Dette er det samme skjørtet…

 

Bildet ble tatt da jeg var hos stylist Gro Mikkelsen (som driver firmaet “Ny Image”) i Lysaker i fjor!

Av henne fikk jeg mange tips om hvordan jeg kunne variere klærne mine, slik at det ble mange antrekk ut av få plagg!

 

Gro ville antagelig ikke ha applaudert antrekket på det øverste bildet her.

Hun ville kanskje ha sagt at overdelen er for vid.

Er skjørtet vidt, skal toppen være ganske ettersittende…

…mener jeg å huske at hun sa…

 

Men…jeg liker litt sånn bohem/hippie – stil også…

… så da får det ikke hjelpe om det ikke blir helt “riktig” støtt!

 

 

 

16 kommentarer
    1. Syns toppen og skjørte var kjempe fint på det øverste bildet! Noen ganger er det godt med noe løst og ledig..eller som hos meg..hele tiden…hihih.

    2. Jeg synes det øverste bildet var knallfint antrekk <3 Du har brukt et belte, og dermed blir ikke toppen så vid likevel. Det ser egentlig nesten ut som en kjole med kappe 🙂 Synes det var veldig elegant 🙂
      Det er ikke alltid at de som har greie på det har helt riktig. Hvis jeg skulle bruke vide skjørt og smale topper, så ville jeg ha fremhevet den delen av figuren min som jeg ikke liker, nemlig valkene på mage og rygg. Så det er ikke helt meg i alle fall.
      Nydelige farger til deg har du i alle fall valgt her <3

    3. Eva: Tusen takk! Det finnes vel ikke noen absolutt fasit! Jeg har veldig brede skuldre, og bør unngå skulderputer eller klær som får skulderpartiet til å virke enda bredere i forhold til hoftene. 🙂

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja, du hadde en kjole som minte litt om om middelalder husker jeg. Den var du stilig i! Du har jo sånn klassisk damefasong med ganske smal midje og brede hofter. Jeg har skuldre som er ganske brede. Det har alle tre unga arvet. Gutta er fornøyde med det, tror jeg;) Dattera har også brede skuldre, men mer damefasong enn meg – altså bredere hofter og kraftigere lår! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg