Blogger – treff, lørdag 2. juni?

 

Frodithen og jeg har hatt en liten samtale på “bakrommet”, og funnet ut at vi vil satse på et blogger – treff den 2. juni. Vi tenker at vi kan møtes i Oslo litt tidlig på ettermiddagen og gå ut og spise.

Så kan kanskje de som har lyst…

…dra på et eller annet “Kulturelt” på kvelden? 

(Har foreløpig ikke undersøkt hva som finnes av tilbud den kvelden.) 

Jeg antar at jeg kommer til å ligge over ei natt på hotell (fra lørdag til søndag).

Ja, for dette BLIR noe av – enten vi blir tre eller ti (eller enda flere) personer??

 

Ut over det jeg har nevnt, har vi ikke planlagt noe konkret. 

 

De som kan TENKE seg dette (Ingen “bindende” påmelding!) kan sende meg et lite “Pip” i kommentarfeltet eller på “bakrommet”. (Personlig melding).

 

 

Siden jeg startet med blogging, for drøyt tre år siden, har jeg truffet flere av bloggvennene :

 

 

Frodithen, frodith.blogg.no  har jeg truffet TRE ganger, faktisk!

(Dette er et bilde fra siste møte, som fant sted i Oslo forrige tirsdag!)

 

 

Eva som har bloggen:  evaswindow.blogg.no

 

Dette bildet ble tatt da hun var hos meg i august 2016.

Vi har faktisk møttes hele FEM ganger, og over flere dager hver gang. 

Hun bor jo i Sandnes og jeg i nærheten av Hamar.

Det er ikke bare å ta en liten svipptur når det er slike geografiske avstander!

 

 

 

 fruensvilje.blogg.no møtte jeg sommeren 2016 da hun og mannen var på Campingen i Elverum.

 

Det hadde vært veldig koselig å se henne igjen, men det er ganske langt mellom Hamar på Hedemarken og Vågsøy i Sogn og Fjordane. (Men om vi VIL, så får vi det til likevel!)

 

 

Da jeg var på Arthur Findlay college utenfor London i august i fjor, møtte jeg disse to damene:

 lillasjel.blogg.no  til høyre og morsmiddag.blogg.no  i midten.

 

 

Varme, trivelige og humoristiske damer!

 

Nå håper jeg at det blir mulighet til å treffe enda flere av dere!!

 

 

34 kommentarer
    1. Ja, dette kunne være kjekt å få med seg 🙂 Foreløpig har jeg ingen planer den helgen. Må bare sjekke rimeligste måten å komme seg dit 😀 Satser på at det skal gå bra 😀
      5 ganger…wow. Gleder meg til flere ganger jeg 🙂

    2. dette høres kjempekoselig ut og det hadde vært superkjekt å treffe deg igjen + mange flere,men som du hvet kan jeg ikke love noe pr dags dato siden jeg venter på en opperasjon ,vi får se når den blir om det lar seg gjøre å være med

    3. JEG blir med 😀 Helt klart. Melder meg NÅ. Både til middag og forhåpentlig noe etterpå. Kanskje vi kunne gått på impro-teater…Eller en konsert 🙂

    4. Eva: Hadde vært VELDIG koselig om du kom!! Har du hørt sangen til Prøysen : “Nå er det sjette gongen…” ;)Flybillett er jo gjerne rimelig og greit hvis man bestiller i god tid. Dessuten slipper man å bruke så mye tid på reisinga! 😀

    5. fruensvilje.blogg .no: Dette er ikke noe du trenger å bestemme nå. Hvis du skal ta fly eller tog er det greit ikke å vente til like før (For å spare penger), men det er jo nesten to mnd til. Hadde vært moro om du kom!! 🙂

    6. frodith: Ja, jeg regnet nå med at du kom, da! Detta blir stas! Ja, teater eller konsert kan jeg tenke meg! Får se hvem som kommer og hva de forskjellige ønsker. Så finner vi ut av det! 🙂

    7. Så morro! Men…som dere vet..Jeg vil, jeg vil..men får det ikke til! MEN det kan jo hende form og psyke er helt annerledes 2 juni..Så jeg slår det ikke helt fra meg…MEN jeg vil ikke binde meg helt..Da blir det for skummelt..hihihi..(Sliter litt med treff av nye mennesker, men føler jo jeg kjenner mange av dere…) Flott tiltak! og håper mange får en koselig helg!

    8. Toini: Du vet jo at jeg hadde så angst og var så utmattet at jeg nærmest var folkesky i flere år. Jeg turte knapt å gå i butikker og kjøpte klær på postordre for å slippe nettopp DET. Var det noe jeg MÅTTE, tok jeg Sobril for å bli sløv nok til å klare å gi F… Nå tar jeg initiativ til bloggertreff uten å tenke tanker om at jeg ikke skal klare det! Du må jo gjøre det du føler for, men jeg er litt opptatt av at en ikke skla lage seg for mange begrensinger. Det blir så fort slik at man snevrer inn verdenen sin mer og mer og tenker på alt man ikke “kan” i stedet for å tenke MULIGHETER!! Jeg VET hvordan det er å ha det sånn, og jeg ble sinna på alle som prøvde å få meg med på ting, for jeg ORKET jo ikke! Men…så oppdaget jeg etter hvert at jeg ikke ble så mye verre likevel…For det er en glede i det å mestre – føle at man ikke bare er en tilskuer. Vi trenger jo påfyll av ymse slag, og man blir jo lei av å gå i det samme støtt! Men igjen : Du gjør det du føler er best for deg når den tida kommer. Her går det an å ta det litt på sparket!! 🙂

    9. Skulle gjerne sagt ja, men det er så mye på tapetet framover at det kan jeg ikke. Lysta er der, men det er ikke alltid like lett å rekke alt man vil, dessverre. Men et fint initiativ. Jeg har vært på bloggtreff en gang i Oslo før, så kanskje jeg kan slenge meg med i siste liten som sist om jeg kan forandre på noe annet? 🙂 Synes jo jeg kjenner dere allerede:)

    10. Å ja, det kunne jeg veldig gjerne tenke meg! Må sjekke ut litt nærmere først…. og så er jeg skrudd sammen sånn som Toini, så det er ikke alltid like enkelt…… Dette kan bli super-gøy! Klemmer <3

    11. Margrethe: Jeg tror også at det kan bli gøy! Det bor ei lita sånn ei “Ja, men…” i meg også ,men hun får ikke lov til å rope så høyt mer, asså! Hun er så BEGRENSENDE!! 😉

    12. natheless: Med et slikt opplegg bør det gå an å slenge seg med i siste liten – i alle fall på den biten som har med (mat) biten å gjøre! Om vi går ut på noe etterpå (som vi må bestille billetter til), så kan det jo være litt verre å bli med på sparket! 🙂

    13. Dette har vært skikkelig artig å være med på. Men får satse på neste gang, i og med jeg er i utlendighet. Men glede meg til å lese om dere :)))).

    14. Etdiktomdagen: Jeg er ganske sikker på at det blir flere treff! Kanskje allerede i juli/august? Jeg møter i alle fall gjerne opp så lenge det ikke kolliderer med noe annet viktig! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg