Så traff jeg Frodithen igjen…

 

Frodith var jo en av de første jeg ble godt kjent med via bloggen…

 

Vi har møttes to ganger tidligere…

…og hver gang går skravla nesten non-stop!

 

Det føles som om vi har kjent hverandre i mange år!

 

Frodith er ei sånn dame som det HELT sikkert går fint an å være stille sammen med OGSÅ…

…UTEN at det føles beklemmende…

 

Nå har vi ikke PRØVD det da, for vi har så utrolig mye å prate om…

…at tida bare flyr!

 

Frodith møtte meg på Sentralstasjonen, og så tok vi trikken til en asiatisk restaurant på Grunerløkka!

God og rimelig mat, og trivelig selskap!!

 

 

Nettopp ankommet restauranten…

 

Så spurte vi om serveringsdama kunne knipse noen bilder av oss!

 

Her er fotografen!

 

Jeg sa fra om at jeg skrev blogg, og det var greit at jeg publiserte bilde av henne!

 

Den unge jenta ville at vi skulle “skåle”, så da skålte vi med kaffekoppene!!

 

Kanskje finner du noen av de samme bildene på bloggen til Frodith? 

Bytting av bilder er gjengs når bloggere treffes, tror jeg!

 

Frodith fulgte meg til trikken da det var tid for å ta farvel…

Det var litt trygt, for jeg synes det er vanskelig å vite hvilken side av veien jeg skal stå på for å havne i riktig retning!

 

Vi tøyset litt med at jeg burde ha hatt “Jeg reiser alene” – plakat rundt halsen!

Karidansen er nemlig ikke så vel bevandret i kollektivtrafikken i Oslo…

…men jeg kom meg da “Væl Hemmatt”!

 

Vi har sånn halvveis avtalt at vi skal prøve å få til et treff litt nærmere sommeren.

Kanskje det kan klaffe for flere i “Blogg – blokka” (som Frodith kaller det) å møtes da??

 

DET hadde i alle fall vært veldig trivelig!!

 

 

 

10 kommentarer
    1. Så koselig! og flotte bilder av dere! Kan se for meg deres møte som veldig morsomme og hyggelige…er nok ikke tid til noe stille stund der nei…hihihih…

    2. Utrolig kjekt at dere møttes igjen, og artig å skåle i kaffekopper 😀
      Jeg så jo bildene hos Frodith også, og blir like glad hver gang jeg ser dere 🙂
      Hmm…kanskje det skulle blitt laget til et bloggtreff til sommeren ja? Det hadde vært gøy å være med på. Det har jeg veldig lyst til, og håper hvis det skjer, at det ikke er mens jeg er på ferie 😉 For om det er mulig, tar jeg gjerne turen jeg 🙂

    3. Så koselig da! Klart dere har det helt supert! Et møte i “blogg-blokka” hadde vært veldig moro…. nå er jeg lissom klar for alt jeg…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg