Gå på vannet og Glede seg til!

 

Da Junior og Kjæresten var her på søndag, fortalte de at de hadde gått på Mjøsisen.

De hadde gått laaaaangt ut på isen til og med!

Det er nok trygt nå, for det er tjukk, hard is og mye folk på badestranda ved Domkirkeodden.

 

Jeg har aldri gått på Mjøsisen før, for det har ikke vært så kalde vintre som denne på lenge.

 

Men…

…så ville jo liksom ikke JEG være noe DÅRLIGERE enn ungdommene, da!

 

Det er jo litt fint å kunne skryte av at man har gått på vannet?

 

Så…

…i går gikk a’ Kari “Like godt til vanns som til lands”!

 

Mobilskjermen var fettete og sola reflekterte i den, slik at jeg ikke så en dritt av motivet da jeg skulle ta bilder…

 

Det ble noen bilder av blå himmel, men også noen av det jeg MENTE å ta bilde av!

 

Gakkgakkene hadde funnet seg en kulp ved stranda, og ungene lekte og koste seg i vannkanten…

 

 

Så måtte jeg jo ha et bevis på at jeg hadde gått på vannet da…

 

I og med at jeg ikke SÅ motivet i skjermen…

…ble selfien SÅ som SÅ!

 

Mysil – dansen…

 

…men alle bilder skal ikke være striglet og stylet…

En får nå væra som en ER i blant også!

 

I bakgrunnen ser du folk som koser seg på isen…

Såååålangt ut turte ikke jeg å gå!

 

 

I går kveld ville jeg pynte litt på badet!

I og med at jeg leier husrom, kan jeg ikke bestemme farger på vegger, tak og gulv…

…men jeg kan jo pynte litt lell!

 

Håndklær, smykker, belter, veske og sko i skjønn(?) forening…

(Dette må vel kunne kalles “Brukskunst”?)

 

Hylla har jeg lånt av husvertene.

Jeg bruker den til å oppbevare badehåndklær, for det er ikke noe stort baderomsskap her.

I og med at jeg av og til tar i mot folk til massasje, må jeg ha rikelig med store håndklær.

 

For den fargeglade Karidansen, er det det ikke likegyldig HVA slags farge det er på håndklene…

 

De rosa og burgunderrøde har jeg hatt lenge.

Det lysegrå fikk jeg av mor til bursdagen min…

…og de turkise er forholdsvis nye. (Salg på JYSK – kr 40 pr stk!)

 

 

Glede seg til ja…

I ettermiddag setter jeg meg på toget!!

Jeg skal treffe noen nemlig!!

 

 

JIPPI!!!!

 

10 kommentarer
    1. Så herlig innlegg. Jammen er du tøff som gikk på isen!!!! Koselig med farger på håndklær og det å ha dem framme. Nyt dagen og lykke til med treffet! 🙂

    2. Koselig med en sånn tur, vil jeg tro..og selfien var da kjempefin..flotte dama =D Kjekt å ha noe å glede seg til..god tur og kooooos deg =D

    3. liker nok ikke å gå på isen jeg heller,men jeg rekner med att den er trygg der en ser masse folk,fin selfie ble det tross alt :=) håndklær er det godt å ha rikelig av ja,og fargene er fine,veggane på bade er ikke så verst heller en lys og nøytral farge,kos deg i Oslo med frodith da :=)

    4. Spennende og kjekt å gå ut på isen. Det gjorde vi også for noen uker siden. Ut på isen der hvor jeg og du gikk tur en vinterdag for lenge siden 🙂
      Og herlige farger på håndklærne. Her er jeg i ferd med å skifte ut mange håndklær selv. Mye begynner å bli slitt. Godt med noe nytt og mykt 🙂
      Du får kose deg i møtet med Frodith 😉 Ja, jeg leste hos henne at hun skulle treffe deg. Kjekt det 😀 Kos dere masse <3
      God klem

    5. Ja fine sko, vesker og dill dall kan bli flott og dekorativt…Ser flott ut med alt sammen! Vet hvem du skal møte, og dere må kose dere masse! Jeg var også på isen for første gang på lenge…er litt redd for is og tykkelse på isen…men når de kjørte biler utpå..ja da turde jeg også…hihihi

    6. Jeg vet at isen er kjukk og trygg, men syntes du er tøff som tar deg ut på. Jeg er så pysete når det gjelder å gå på isen, har ikke gjort det siden jeg var barn….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg