Går det ikke an å lage sitt eget design på bloggen mer?

 

Jeg liker ikke for snevre rammer!

Ikke på noe vis!

Det er viktig for meg å kunne sette mitt eget preg på det jeg driver med!

 

Her om dagen skulle jeg lage et litt mer vårlig preg på bloggen min…

….men så er visst ikke DET så enkelt lenger??

 

I alle fall ser det ut til at jeg må bruke et “ferdig design” og kun sette mitt eget preg på det ved hjelp av bilder…?

 

Kanskje det er jeg som tar feil…?

Jeg liker jo de fargene jeg har, og muligheten til å tilpasse litt etter egen smak og eget humør!

Nå får jeg det ikke til!

 

Slik skulle den nye headeren være…

…men neida, det skulle den visst IKKE!

 

 

Nå er jeg litt molefonken, faktisk…

Hvis det er slik at jeg må bytte til et “standard design” for å kunne legge inn nye bilder i headeren, så er jeg ikke så glad for det…

 

Det var liksom en del av moroa…

…dette at jeg hadde frihet til å forme utseendet på bloggen min…

…litt etter mitt eget hode…

 

 

 

19 kommentarer
    1. Hmmmmmmmmmmmm jeg lette etter en ok HEADER jeg kunne bruke men de som var der FØR er der ikke lenger men jeg fant noe jeg likte , men preget blir jo bare å sette inn bilde og forandre på tekstform.
      Jeg har også laget mitt eget design/header en gang men vet ikke om det finnes lenger forå lage……………
      Synd det skal bli borte da………………..

    2. milan: Jeg fortsetter med den headeren jeg har inntil videre. Så får jeg se om jeg vil bruke noen av de “ferdige” malene etter hvert, for det er jo ok å skifte bilder i blant!

    3. Etdiktomdagen: Ja, jeg synes det er synd, for jeg likte så godt det med fargene. Nå er det bare sånne “standardmodeller” å velge mellom. 🙂

    4. Margrethe: Ja, det fikk du, og det profilbildet ditt er tøft!! Jeg liker ikke innafor ramma…jeg vil helst være litt uttafor. Ble litt “uttafor” da jeg skjønte at jeg måtte holde meg innafor …om du skjønner…?

    5. fruensvilje.blogg .no: Jeg har jo prøvd å sjekke både den ene og den andre det siste året – uten å komme noen vei, og jeg får ikke til noe samme hvor mye jeg “sjekker” her heller! 😉 Nå er jeg visst overtrøtt etter å ha vært våken i ca 17 timer, så nå skal jeg ikke svare på flere kommentarer i kveld…. for hvor skal DET ende liksom? 😛

    6. Der kan jeg ikke hjelpe deg! men den du har nå er jo fin den også..men ja..den du egentlig ville ha inn…den var kjempe fin! Kanskje noen kan hjelpe deg..håper det….Fortsatt god påske!

    7. natheless: Det er nok mulig å bytte og å fikse litt som man vil nå også – bare at fremgangsmåten er litt annerledes.. Jeg har sett litt mer på det, men har ennå ikke funnet ut HVORDAN!;)

    8. Hei igjen! Jeg gikk inn på “designarkiv” og der kom det opp en hel masse linjer med datomerking. Jeg trykte på forhåndsvis på en dato jeg synes var vårlig, og så kom blåveisen min opp igjen. Etterpå kan man gå på header og bytte bildet til et nytt øverst. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg