Si det med blomster!

 

Husvertene mine er veldig trivelige, solide folk!

De “bryr seg” og viser omtanke uten å være påtrengende på noen som helst måte!

Det er trygt og godt for meg å bo her!!

 

Derfor hadde jeg lyst til å gi dem en liten oppmerksomhet!

 

 

I går kveld, da jeg nettopp hadde lagd denne dekorasjonen, var jeg misfornøyd…

(Jeg synes forresten aldri at dekorasjonene mine blir så fine som de er i mitt hode…

…FØR jeg har lagd dem!)

…men i dag syntes jeg at den var presentabel likevel, så da lot jeg det stå til…

…og leverte den!

 

Av restene lagde jeg en “Bløtkakedekorasjon” til meg sjøl!

 

Omgitt av en engel og en lysestake med matchende lys i!

 

Et nærbilde av “bløtkaka”. 

Skåla kjøpte jeg på “Loppis” –  til den nette sum av kroner 40,-  i fjor høst!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg