“Lik du prompehumor, du hell?” (Kreativt Lekende Kvinne?)

 

Det er fort gjort å gå i: 

 “Jeg skal imponere”- grøfta…

Særlig når man er på “Sjekker’n”…

 

Når man skal skrive noen velvalgte ord om seg sjøl på ei datingside, er det også mange grøfter å gå i…

(Jeg har selvfølgelig gått i flere, bare så DET er sagt!)

 

Her om dagen ble jeg presentert for profilen til en kar som var “Poetisk anlagt”…

…og som tydeligvis hadde spesialisert seg på å komponere “imponerende” sjekke-tekster.

 

 

“Her var det jaggu meg mye fint å læsa”, tenkte Karidansen…

 

…men egentlig ble hun ikke så VELDIG imponert…

 

Det sto for eksempel uttrykk som: 

 

“emosjonell dedikasjon”

“blodets hvisken”,

“kreativ lek med virkeligheten”

 

Så ble det hele avsluttet med :

“Er du der, er det DEG jeg ser etter…”

 

I slike tilfeller kan det fare en liten F… i Karidansen.

 

Det er da jeg plutselig kan få lyst til å skrive :

 

“Je vet itte om je er helt DER…

…men je lurer på en ting :


Lik du…

…PROMPEHUMOR, du hell? 

 

For…

…hvis du gjør det…

…så har vi i alle fall EN ting tel felles!”

 

 

“Som man roper i skogen får man (ikke) svar….”

 

Det er vel fare for at den “emosjonelt dedikerte” og “kreativt lekende” hadde rapportert meg til Elitesingles – teamet…

 

Dessuten er det ikke pent å gjøre narr…

…heller ikke av Den Sjølutnevnte Åndseliten.

(Jeg gjør vel kanskje det akkurat nå?)


Men je fann i allfall ut at je fekk…

…LA VÆRA å henvende meg åt krøppen…

 

 

Selfie på soffan. Jeg har aldri prøvd å ta “Liggende Selfie” før… 

 

Det fine med det er at mange av rynkene sklir bak øra!

 

Kanskje jeg skulle bruke dette som nytt profilbilde på Elitesingles…

…og skrive : “Kreativt Lekende Kvinne”  som bildetekst??

 

 

 

14 kommentarer
    1. Herlig! og ja…det bilde og den teksten hadde gjort seg…men da får du nok en henvendelse fra han du omtalte lengre opp…hihihi

    2. Hehe…ja, det kan kanskje blit litt vel dypt og “kreativt” også 😉 Men helt klart, viktig å presentere seg riktig, sånn at man finner den som passer best, og ikke må prøve alle i mellom først.
      Er det sånn at alle på Elitesingles har profilbilde? Eller finnes det en del som forsøker lykken uten den sorten info?
      For det husker jeg selv da jeg var på datesider for mange mange år siden, det var mange som ikke hadde profilbilde. Lurer på hva de egentlig forventer seg da?
      Men, hver sin fremgangsmåte, så klart 🙂
      Artig med dine funderinger. Er vel ikke noen som vil føle seg uthengt, da ingen navn er nevnt 🙂
      <3

    3. Eva: Nei, jeg henger ikke ut noen. Dette bør ikke kunne spores til noen og jeg aner ikke hva vedkommende heter til fornavn en gang. Mange velger “Dekknavn”. Jeg har profilbilde og fornavn. En del har ikke profilbilde, og da må profil-teksten og den total presentasjonen virkelig appellere om man skal velge å svare. Utseende betyr en del, sjøl om det IKKE betyr at man må se ut som noen filmstjerne!

    4. Toini: Nei HAN får jeg nok ingen henvendelse fra. Om han ser på profilen min, så vil han nok forstå at jeg ligger på et altfor lavt nivå for ham….(sjøl om jeg ikke har skrevet noe om promping på profilen min!)

    5. Heller litt prompehumor enn slike høytravende greier ja :)) Men selvsagt kan det jo finnes noen for ham også…sikkert noen damer “der ute “som ikke er så lekene som oss som liker å blogge og sånt tull..hehe… Fin liggende rynkefri Karidansen..men fin oppreist også du da <3

    6. kanskje du kan prøve å henge et nytt bilde hver uke og på hvert bilde kan du skrive tankene dine for den uke 🙂 vet ikke skal det bli hjelpende men i alle fall skal du ha en unik og lekende profil 🙂

    7. Sier det bare igjen : DU er herlig!! Man må finne en som liker prompehumor, hvis ikke kan det bli dørgende kjedelig :- D ha-ha Ha en super kveld karidansen <3

    8. Måtte smile her.. 🙂 Ble jaggu meg frista til å prøve å legge inn en sånn annonse.. men klarte å dy meg 😀 Jeg er jo såpass raus med ord når jeg først skriver.. at det sikkert hadde blitt en kjempekontrast til den lille skrotten av en gammel gubbe som hadde produsert de. 😀 Men OM jeg skulle gjort det.. så tenker jeg litt sånn, at det kanskje burde vært lurt med litt “omvendt reklame” – at man underdrev så mye som mulig. Men da ble vel responsen deretter også.. faen mæ ikke enkelt.. 😛 God kveld 😀

    9. dedicat: Tror ikke man skal “Underskrive” heller. Jeg ble ikke veldig interessert i en profil som kalte seg “Håpløs” i alle fall, for det virker så negativt. Ærlig og ryddig og mest mulig seg sjøl, tenker jeg. (Hvis man vet hva DET er ,da! )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg