Jeg liker dårlig…

 

…at noen gjør narr av andre bloggere…

…men så lenge det ikke er enkeltpersoner som blir hengt ut…

…og det er et “fenomen” som belyses…

…så synes jeg at det kan passere!!

 

Jeg fikk meg en ordentlig gapskratt i dag, da jeg leste “Gravidoppdaterings – innlegget” til “Orbital” her på blogg.no!

 

“Orbital” er mann, 41 år og fra Bærrrrrrgen…

Det er i alle fall det han har skrevet under profilbildet sitt! 

Han skriver godt, med snert og eleganse…

 

Han behersker satirens kunst…

…og han gjør VIRKELIG narr av gravide “Rosabloggere”; men jeg synes det er heeeelt innafor likevel.

 

I alle fall synes jeg at det ene innlegget jeg har lest (så langt) er det!

 

Dette er det søte, enkle navnet til den lille Prinsessa han venter…

…eller…

…i alle fall VENTET:

 

Leahthea Victorisadorah Susannelisa Corandrea Marthebellinda Randi.

 

SLÅ den du!!

Innlegget hans kan du lese her :

 

MANN PRØVER SEG SOM GRAVID ROSABLOGGER

 

Dette er Karidansen med nokså nyfødt datter for mer en 25 år siden.

 

“Prinsessa” heter noe så enkelt som…

 

…Ellen….

 

Den gangen var det ingen som skrev “gravid – oppdateringer” på blogg…

 

OM jeg skulle ha skrevet gravid – oppdateringer…

…i de tre første månedene av svangerskapet…

…hadde det vel blitt noe sånt:

 

“Våknet tidlig og var fryktelig kvalm…

…i dag også…

 

Måtte springe rett på badet og kaste opp…

…i dag også…

 

Jeg rakk ikke å gå på do først, så jeg tisset samtidig på gulvet…

 

…i dag også…

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg