Karidansen synger “Visa om Jørgensen”.

 

For en tid siden “bestilte” Karidansen privatundervisning, blant annet for å lære mer om hvordan hun skal lage video på bloggen sin. 

Man blir jo litt lei og frustrert over at man ikke får til…

…og at ting blir sidelengs og rart!

 

Ei av damene i Fordypningsgruppa jeg er med i, tipset meg om en dyktig kar!

 

Her er’n!

Eivind Høimyr er lærer ved Elverum folkehøgskole til vanlig…

 

Han tar også på seg en del private oppdrag innen hjemmesider, film og design.

 

Den første dagen gjennomgikk vi mye vedrørende det å lage/legge ut film.

 

Karidansen noterte flittig undervegs…

 

Dag to ble brukt til å repetere og finpusse “bruksanvisningen”, slik at jeg skal bli mest mulig “sjølgående” når jeg skal lage nye videoer helt på egenhånd!

 

 

Dætta er moro!!

 

video:Karidansen synger Visa om Jørgensen

 

 

6 kommentarer
    1. Så morsomt…og så flink du er blitt.. uten at jeg har på lyd da..for sitter i stua med tv og mann…. må finne meg hodetelefoner…etterhvert…Gøy å lære..! hihih

    2. Toini: Ha-ha…Nei når mannfolka ser på tv – da vil de ikke ha ei skrålete kvinnestemme i bakgrunnen – enten lyden kommer fra ei som sitter i rommet eller fra pcen! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg