Blogger – treff i Bartebyen…….

 

Noen av dere vet allerede hvem jeg skulle treffe i dag…….

 

For dere som ikke vet det, vil jeg holde på “hemmeligheten” LITT til……..

 

Blogg – venninna kom til hotellet jeg bor på……..

…….. og så møttes vi i resepsjonen.

Vi kjente hverandre igjen med det samme!!!

 

 

Så tok vi bussen hjem til henne. Hun bor på et sted i nærheten av Heimdal.

Navnet på stedet begynner på R, men nå har jeg glemt hva det var!

 

 

Disse to sto i entreen…..

 

Eller………. egentlig bare den til venstre……………

……… men bloggvenninna syntes at den andre (som sto i stua) også måtte få være med på bildet.

 

Disse fuglene er veldig spesielle…….

De DANSER nemlig i smug om natta……..

…….når ingen ser dem……..

…….men bloggvenninna og mannen hennes har skjønt at de GJØR det!

 

Dette er såkalt “Fairtrade” – produkter. Det vil si at de som lager dem får en større andel av fortjenesten enn det som er vanlig.

 

Bloggvenninna trodde disse var laget i Indonesia.

 

Hun er et jordnært, raust engasjert og hjertevarmt menneske……..

…….og det merkes!

 

Det var veldig avslappende og godt å komme hjem til henne og mannen.

Det var et sånt sted der man sitter godt i sofaen med det samme…..

 

Da skjønner du sikkert hva jeg mener……..

……. ikke sant??

 

 

Denne sjarmerende skapningen hadde jeg OGSÅ gledet meg til å møte :

“Se så fin ball jeg har da, Karidansen!” sier Åsta………

 

 

Åsta kan også sitte rolig….

Her koser hun seg hos “Pensjonisten” (som er mannen til bloggvenninna).

 

 

Hvem bloggvenninna er??

 

Siv Margret selvfølgelig!!!

 

 

Pensjonisten måtte jo ta bilde av oss bloggdamene da!!

 

“Oj, BH’n min syns”, sa jeg da jeg fikk se bildet.

“Det gjær ittj’nå DET –  når du har så fin BH!”, sa Siv Margret!

 

Dette bildet fikk jeg av Siv Margret etter at jeg la ut dette innlegget.

Syntes det var så fint at jeg måtte “Redigere” det inn i etterkant!

 

 

Siv Margret er veldig glad i å sy…….

Denne lå i pakka hun hadde laget i stand til meg!

 

 

Her har jeg dandert alt som var i julepakka på hotellsenga mi!!

 

Brikka var ment som underlag til nissekoppen jeg fikk.

I koppen var det både “Rett i koppen” – sjokoladedrikk…….

…… mashmallows……..

…….og ei stang med en slags smakstilsetning!

 

 

Det er rart med disse bloggvennene.

Alle er så “Lik seg” ut fra slik de virker på bloggen.

Det var Siv Margret også, men hun hadde noe ungdommelig og lekent over seg……

……..som jeg nok har hatt en anelse om……

……..men ikke har merket så godt via bloggen hennes!

 

Nå som jeg vet om det, vil jeg “lese enda mer mellom linjene”!

 

Detta her var rett og slett…….

……KOSELIG!!!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg