“Å i huleste er det som skjer her?!” (Karidansen blir tatt av Syndfloden)

 

 

Det er kveld i Sandnes……

Karidansen er på badet…….

 

Hun er av det renslige slaget……

 

Så sant hun har mulighet til det…….

…. pleier hun derfor å ta en aldri så liten…….

….”Underspyling” med hånddusjen til kvelds.

 

Når man bare skal dusje det som er “nedenfor beltestedet”, så trenger man jo ikke å ta seg bryet med å kle av seg ALT…….

 

Så :

Karidansen skrider inn i dusjkabinettet iført hodetørkle, BH og genser…..

Hun plasserer hånddusjen strategisk til ……..

……..og skrur på vannet!

 

 

Men : Det Karidansen IKKE vet, er at noen andre har dusjet siden hun dusjet sist…….

…….og vedkommende har skrudd litt på mekanismen……..

…… slik at det ikke kommer noe vann ut av hånddusjen…….

 

“Ingenting…ingenting…ingen verdens ting!”

 

Det er imidlertid ikke DET Karidansen merker FØRST…….

For :

HUN blir nemlig overmannet av noe…………….

………som føles som den rene SYNDFLODEN!!

DET kommer……….

 

……….HERFRA!!!

 

 

“Det store stygge DUSJMONSTERET…….”

 

 

Som ei druknet katte står hun der……

Håret og ansiktet blir vått……..

Den nye Kari Traa- trøya blir klissvåt!

 

Det kommer et par gloser ut av munnen til Karidansen…….

…..før hun ser det komiske i situasjonen!

 

Da hun går ned trappa til kjelleren, (der hun sover) prøver hun å dempe latterhikstene………..

……..som aldri vil ta slutt!!

 

Vel inne på rommet, er det tid for……..

 

………KLESTØRK!!!

 

Traa-trøye til tørk!

 

Blonde-BH fra Cubus……..

……..til tørk på dørhåndtaket…….

 

Den BH-en liker jeg forresten godt. Den kostet 169 kr., og er nesten like bra som de BH’ene jeg har som er MYYYYE dyrere.)

 

 

(Innlegget er for øvrig ikke sponset – verken “innleggene for økt brystvolum” i BH’en……..

……… eller blogginnlegget!)

 

 

 

20 kommentarer
    1. Hehe, du kan takke meg som ikke har gitt deg ordentlige instruksjoner 😉 Men akkurat nå er jeg jo glad for det på en måte, for det ga jo en veldig god latter 😀

    2. Ja, det ble overspyling i stedet for underspyling, hehe. Den overraskelsen skulle jeg gjerne ha bivånet, om jeg tør si det – jeg ser det i hvert fall for meg.

    3. Hihihi….ja sånn kan det gå..men jeg syns jeg ser deg!! hihih.. Jeg får ofte en ufrivillig dusj her også for vi har noe galt med stanga..så hodet detter av og spyler RETT UT i rommet…hihihi..Det så jo faktisk ut som et monster også det dusj hode der…hihih

    4. Hahahahah… du hellige jul….. så moro – godt du så det humoristiske i det! Typisk en sånn ting som jeg hadde ledd av i timesvis (og som garantert hadde skjedd meg…..)! 🙂

    5. Min matgale verden: Nei!! ABSOLUTT IKKE: Jeg trodde jeg hadde svart på kommentaren din, så jeg vet ikke hvorfor det ble to spørsmåltegn i stedet! Dette var jo bare til å le seg skakk av, så lenge jeg ikke ble skoldet eller noe i den duren! Jeg ble bare kliss våt! 😉 Så – slapp av, du har ikke sagt eller gjort NOE galt, Kjersti!

    6. Puh. Så bra. Og godt at intuisjonen min ikke er helt på viddene. For jeg mener jo jeg “kjenner” deg, så ble sittende og tenke hæ? Ble hun fornærmet? Synes jo vi har en del til felles med å tøyse med hverdags-situasjoner 🙂

    7. Min matgale verden: Så bra at du spurte da! Ellers hadde jeg jo ikke lagt merke til at det bare ble to spørsmålstegn utav svaret mitt. Ja, vi har nok en del til felles med det å se det komiske i tabbene våre! 😉

    8. Veldig morsom historie, og gøy at du deler den. Jeg har ikke klart den, men har gått i dusjen for underspyling med genser på og klart å få dusjen for langt bak og spylt oppover ryggen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg