Gjensyn med Mr. Mephisto!!

 

Karidans – fuglen har vært ute og fløyet i dag…….

Og………

…….så havnet hun her……

 

Vertskapet har pyntet i heimen i høstmørket!

Lørdagsgodteriet er også på plass, ser du vel??

 

 

Husker du DENNE karen??

Dette bildet tok jeg av ham sist jeg var her………

…….for snart to år siden…….

 

 

Den gangen døpte jeg ham for Mr. Mephisto.

Egentlig het han Rosi, for eieren trodde at han var jente.

 

Men…..etter hvert som “Pusefrøkna” vokste til…….

……begynte “Hun” å oppføre seg VELDIG lite “kvinnelig”…….

 

…..og DET var jo ikke så rart…….

 

Da ble “Rosi” til “Pus”, for det var disse to navnene pusen reagerte på.

 

Karidansen har mange uvaner og fikse ideer.

 

EN av dem er altså å finne på passende navn (altså navn som KARIDANSEN synes er passende) til andres kjæledyr.

 

I hennes verden passet denne fyren til å hete……..

 

……..Mr. Mephisto!!

 

Jeg vet ikke om han kjente meg igjen…….

…….men jammen hoppet han opp i sofaen til meg……..

…….og stilte inn “Gromlydene” på full guffe…….

 

 

Sånt er jeg svak for…..

 

……så da ble det masse kløing bak øret og kos og klapp!

 

 

Husker du at jeg skrev om Mr. Mephisto???

 

 

I så fall:

Har en anelse om HVOR…….

……. og hos HVEM jeg befinner meg??

 

6 kommentarer
    1. Så nydelig pus! Jeg har hukommelse som en nøtt..så jeg vet ikke hvor du er..hihih..men, kos deg! ser koselig ut med lys og godis!! og en kosende pus!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg vet ikke om du og jeg hadde “møtt” hverandre i bloggverdenen ennå da jeg var hos Eva i januar 2016. Du var ikke en av de første jeg ble “kjent” med. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg