Beige boblekåpe!

 

Sjøl om det har vært mildt de siste dagene, så må en regne med at det snart er tid for å bruke varmt yttertøy.

 

Den gamle boblejakka har gjort sitt, så nå har jeg gått til anskaffelse av en ny!

Tok sjansen og bestilte på nettet. (Fra “Boozt”).

 

Jeg ble godt fornøyd.

 

Behagelig å ha på –  og litt “Fjong” i tillegg!

 

 Kåpa har dessuten ei stor og god hette med deilig “pels” på!

Bære kom du, vinter’n…..je er både skodd og kledd!!

 

Kanskje er pelsen ekte?

Jeg er ikke fanatisk på det feltet. 

 

Synes ikke det er verre å pynte seg med pels enn å spise kjøtt……..

……men dyra skal UANSETT behandles på anstendig og humant vis!!

 

Det er DET som er vesentlig……..

……..men jeg VET jo at det dessverre ikke alltid er tilfelle……..

 

(Innlegget er ikke sponset)

 

 

14 kommentarer
    1. Så fin kåpe <3
      Jeg kjøpte meg nettopp en dunkåpe selv. Men min var svart 🙂 Med hette, men uten pels. Egentlig er jeg ikke så glad i hetter, for jeg synes oftest de er i veien. Men utrolig gode er de likevel, når vinden uler rundt hushjørnene og regnet plasker ned når jeg har glemt paraplyen 🙂
      Greit å være klar for vinteren. Og jeg tenker som deg, ikke noe verre å bruke pels enn å spise kjøtt.

    2. Den var lekker! og sikkert god og varm nedover stumpen også…har en lignende…men uten den flotte “pelsen” rundt hetta..Flott var du!

    3. den boblekåpen var fin og meget kledelig til deg,en must i dagene fremover no ja 🙂 kjøpte meg en jeg også nå til helgen,i en fin høstfarge og hette uten pels,har faktisk en vest i ekte hare/kaninpels men det viste jeg ikke da jeg kjøpte den,liker att kåpen er såpass att den fint kan brukes til kjole også

    4. Anonym: Ja, svart er praktisk, fordi da synes ikke evt flekker så godt. Men – nå hadde jeg lyst på lys boblekåpe, så da får jeg heller være forsiktig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg