“Itt’no F… Skjæra her nå , Kari!”

 

Jeg jobber med å utvikle bedre ferdigheter med tanke på å legge ut “egenproduserte videoer”.

Helst sånne som kommer “riktig vei”!

 

Jeg var nylig på besøk hos ei venninne som skulle prøve å hjelpe meg litt “videre med video”!

Rett etter at jeg kom dit, oppdaget jeg at jeg hadde glemt igjen det mobile bredbåndet hjemme…….

….og jammen så det ut til at jeg hadde glemt igjen “musa” også!

 

Min vane tro……….

………begynte jeg å gire meg opp i “De store høyder!”

 

Venninna mi er av det rolige og lune slaget :

 

“Kari……itt’no F… Skjæra her nå!”

 

Karidansen :

(Som ikke alltid er klar over hva som kommer ut av munnen når hun er i det oppgirede hjørnet :

 

“Je sa da fell itte det, a’ ve’?!

 

Venninna :

“Nei……men je merke’ at det var under………

 

 

…………OPPSEILING……………

 

Jeg KUNNE jo ikke annet enn å le!

 

 

 

For en tid siden var venninna mi en tur i Syden……

Da kom hun over DETTE skiltet!

 

 

Venninna : “Je har vøri på Obs og kjøft meg nytt toalett. Detta var bruksanvisningen som følgde me’!

Karidansen :

“Hææææææ?? Dætta må da fell væra gjort på TULL a’ ve’??”

 

Da lo venninna mi, så hun nesten falt av stolen…….

….for makan til mer lettlurt venninne enn Karidansen…………

 

… DET skal man jammen lete lenge etter!!!

 

Greit å ha papir tilgjengelig når man får latterkule av lettlurte venninner…………..

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg