Pakkepost med noe rart i ….og uimotståelige (?) fristelser……..

 

En skal ikke bli for opphengt i det materielle……..

Jeg føler vel ikke at jeg er det heller, sjøl om jeg kan glede meg over å få eller kjøpe noe fint.

Det trenger absolutt ikke å være dyrt!!

 

I dag lå det pakke i postkassa mi………….

 

Godt polstret……

 

Hva skjulte seg inni her, mon tro?

(Jeg hadde absolutt en anelse, for jeg hadde fått et lite “varsel” på forhånd!!)

Da jeg hadde tatt av polstringa……

…….kom …….

 

DENNE til syne!

 

En flott hjemmedekorert gave -eske!!

Og inni esken……??

Tadaaaaaaaaaa – je vart så gla’!!!!

 

 

Natheless hadde jo nylig vært på marked og kjøpt mye fint!

Blant annet dette armbåndet som jeg falt heeeeelt for!

 

 

Jeg viste det fram i dette innlegget :

Se hva “Natheless” har kjøpt seg i dag, da!!

 

 

Kunne veldig godt ha tenkt meg noe lignende!

 

Og nå er det altså MITT!!

 

I går var jeg i Oslo med Bestevenninna. 

På kvelden var på en forestilling som jeg vil huske lenge.(Mer om det i neste innlegg!)

 

Vi skulle IKKE shoppe mens vi var i Oslo!

ABSOLUTT ikke!!

 

Vi skulle bare KIKKE INNOM på “b young” vi…………..

BARE kikke altså!!!!

 

MEN…….

……på et stativ hang det en enkel, men knallfin……..

……KJOLE……

……attpåtil i en av mine YNDLINGFARGER!!  

 

(Det er den jeg har på meg på bildet!)

 

Venninna ble med inn i prøverommet for å VURDERE hvordan stasen så ut på meg…….

 

Det ble tommel opp!!

Så da gikk det som det måtte, da!!!

 

HUN fant seg også noe LÆKKERT…….

…..sjøl om hun også selvfølgelig “Bare skulle kikke litt”!

 

Jeg, som for få år tilbake hovedsakelig gikk i joggebukser og hettegenser…….

…….eller treningstøy…….

…….har blitt direkte…….

 

 

………PYNTESJUK!!!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg