En Spesiell Dag……

 

….er dagen i dag……

 

Jeg skal i bryllup!!

 

 

Eldstemann (Hans Olav) gifter seg med Sin Utkårede (Maren – Christine) i dag…..

 

Jeg har ikke spurt om tillatelse til å publisere bildet, men det som har stått i avisa er såpass “Offisielt” at jeg tenker at det er greit!

(Bildekvaliteten bli jo så som så når bildet er kopiert ved å ta bilde med mobilen via en skjerm!)

 

 

 

Kake og blomsterdekorasjon er ferdig!

 

Litt sånn Grisefin Gulrotkake…….

(Tror kyllingene har tråkket rundt omkring i kremen…Det ser i alle fall sånn ut!!)

 

Klokka 9.30 skal jeg til frisøren for å “Pynte Litt På Fasaden”. 

 

Det blir nok en dag med mye følelser…..

Mange minner…….

 

Fort gjort å bli sentimental…..

 

Så……..

……..det er sikkert klokt å ha papirlommetørkle lett tilgjengelig…….

(Er dessuten fortsatt ikke helt kvitt forkjølelsen som satte meg ut i starten av uka, så jeg kan jo “skylde” litt på den da!)

 

Nå øser det ned i bøtter og spann her på Hedemarken!!

Jeg har vært inne på “Yr”………

 

Litt deprimerende…….

……..men ikke helsvart! 

 

Nå krysser jeg fingrene for at varselet stemmer, slik at det klarner opp rundt klokka 13.

Vielsen starter heldigvis ikke før kl 13.30, og DA da er vi jo dessuten innendørs!

 

Jeg bestiller herved oppholdsvær fra klokka 11, og sol fra klokka 14!

(Litt realistisk må man være, for her er det HELGRÅTT, og jeg vil ikke virke altfor kravstor heller!)

 

Sånn!

 

Da går det i orden, tenker jeg!!

 

 

 

15 kommentarer
    1. Hei!
      LYKKE TIL MED DEN STORE DAGEN I DAG 😀
      Flott kake!
      Ja håper virkelig at været rydder vekk skyer og regn og finner frem sola til dere i dag. Men litt regn i sløret bringer visst lykke har jeg hørt 🙂
      Gratulerer med den store dagen 😀
      Tro håp og kjærlighet <3

    2. gratulerer så masse med dagen og sender lykkeønskninger til dei unge :)) kos deg masse så tenker eg det blir litt opphold i løpet av dagen iallefall

    3. Dette blir nok en flott dag full av følelser og fine opplevelser.. Så det vakre smykket i forrige innlegg også.. håper på litt bilder i etterkant også…. Kos deg masse <3<3

    4. Det er en spesiell dag da – å gifte bort sønnen sin! Håper du nyter den i fulle drag, og at været har holdt seg litt i skinnet! Klemmer <3

    5. Gratulerer så masse. Så koselig! Dere fikk sikkert en fin feiring med eller uten regn. Regndråper i sløret betyr jo lykke da! Kos deg med minnene! Herlig kake!!!!!

    6. natheless: Takk! Jeg tror ikke det ble så mange regndråper, og bruden hadde brudeslørblomster i håret – ikke slør. En vellykket og minnerik dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg