“Når de døde vaagner………….” (og litt om “Siste Innspurt”!)

 

Henrik Ibsen skrev visst noe om det en gang……

 

Det var en “død en” som omsider våknet her i dag også…….

 

 

Skriveren min……

 

Jeg slo den av… og så på igjen….

……..etter å ha prøvd å få utskrift av flybillettene mine x antall ganger……

 

Først skjedde det ikke noe…….

……men da jeg var en tur inne på badet, hørte jeg plutselig at det ble liv inne på naborommet……

Da jeg kom ut igjen, hadde vidunderet produsert ikke mindre enn SEKS billetter!!

Jeg hadde jo prøvd å få utskrift mange ganger, og det lå nok lagret i det trege skriverminnet…………..

 

DA var det ei som var lettet!

Plan B var å dra til ei venninne for å få skrevet ut billettene, men da slapp jeg altså å styre med det!!

 

 

Dagen har ellers gått med til klesvask………

 

Fyring i ovnen –  sjøl om det var 18 grader ute.

(For å få tørket klærne litt fort!)

 

 

Huskeliste over de siste MÅ-tingene jeg skulle ordne.

(Litt usystematisk, men ALT er ordnet!)

 

 

Og………

……..så lagde jeg en dekorasjon av solsikkene jeg kjøpte for noen dager siden.

(SLETT ikke etter “Boka” denne heller, men moro å bare leke litt – uten å tenke på at det skal være så stilig!)

 

Litt dumt å lage dekorasjon rett før en skal reise bort, men jeg setter den på verandaen til husvertene i morgen tidlig.

De kommer hjem fra ferie i morgen, så da kan de forhåpentligvis få litt glede av både denne og den andre jeg lagde her om dagen.

Jeg har hatt kontakt med “Lillasjel” i dag. Hun er antagelig på plass på hotellet ved Gardermoen allerede!

Nå gjelder det bare å komme seg opp av senga i tide i morgen.

Vekkerklokka må nok stå på 05.30. så jeg unngår å stresse meg opp!

 

Da blir det trolig ei litt stille uke fra Karidansen.

Jeg tar med pc’en. 

Om alt funker, så kan det hende det kommer et innlegg eller to fra Arthur Findlay College!

 

Jeg har aldri vært på noe tilsvarende tidligere……….

…….. så dette blir mer enn spennende!!

 

 

 

15 kommentarer
    1. sååå lekker den oppsatsen var…Er det noe som heter lærerbok i blomster! Er øye som ser, og kreativitet som råder syns jeg…hihih..Så bra skriveren bestemte seg for å skrive..ja da pleier min også å spytte ut ALLE de jeg har prøvd…hihihi..kan ofte være mange…Du må kose deg masse!! GOD TUR!

    2. Oj, enda en kjempefin blomsterdekorasjon. Reisefeberen er tilstede eller, riktig god fornøyelse og kos deg med alt det nye og spennende du skal oppleve på tur 🙂

    3. godt skriveren våknet til liv da 🙂 og jammen er husverten din heldige som får så vakre dekorasjoner av deg.Ønsker deg en flott ferie ,kos deg masse og hils lillasjel

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Jeg tror du og jeg er en smule like, men ikke så aller verst sjølhøytidelige i alle fall!! Ja det er jo noen “regler” om blomsterdekorering da, men jeg tar det ikke så nøye! 🙂

    5. om alt var i orden, du holder deg i uk nå tror jeg 🙂
      så bra som alt ordnet seg med skriveren, og klage ikke for mye bedre at du har 5-6 billeter enn null heheh
      hvor lenge har du planer til å bli der, om jeg kan lov til å spørre det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg