Litt spesiell lysestake…………

 

…….så jeg da jeg var en tur på Hamar i dag. Jeg ruslet litt rundt, og passerte blant annet en bruktbutikk…..

I vinduet sto denne……………….


Litt spesiell da……

(Dårlig billedkvalitet fordi det er tatt gjennom vinduet.)

 

Det sto ingen pris på den, men den ved siden av sto det 20 kr på, så den koster nok ikke all verden!

 

Nå var butikken stengt fram til 31.07. så jeg fikk ikke sett nærmere på lysestaken……

……..men kanskje jeg tar en tur over helga!

 

Jeg lurer nemlig litt på om den passer………


………midt i denne hylla!

Hvis ikke – så synes jeg uansett den var litt “morsom”, så jeg får se om jeg kjøper den hvis den fortsatt er der over helga.

 

Jeg viste fram hylla for noen dager siden….

Da hadde jeg ennå ikke hengt på dingel-danglet som jeg kjøpte på Black Design for en del år siden.

Hylla er kanskje vel så fin UTEN dingel-danglet, men det er moro å prøve seg fram!

 

 

10 kommentarer
    1. Så fint pyntet hylla er..og den lysestaken du har funnet her..vil passe perfekt der ja…ps..har to sånn og en med tre sånne telys holder…Lignet veldig..og de kjøpte jeg på Jysk for mange år siden…

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, da håper jeg bare at den er der på mandag. Det trenger ikke være “anerkjent” kunst for meg. Finner jeg noe fint på “Nille” , så kan jeg godt pynte opp med det! Elsker sånne loppis-funn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg