Når noe “Vinker” og sier “Hei” til deg…..

 

For litt siden fikk også jeg…….

 

“Messenger”……

 

I og med at Åsmund (yngste sønn) var her, ble det omsider ei råd. 

Jeg har ikke turt å laste det ned på mobilen sjøl.

Jeg prøvde, men så sto det plutselig :

“Konfigurerer betaling”  – eller noe i den duren. 

Da ble jeg redd for hva det var jeg hadde begitt meg ut på….

…….så jeg skyndte meg å trykke : “Avbryt”.

 

Rett etter at Junior hadde tatt hånd om problemet, og alt var “I boks”, kom det beskjed om at noen hadde “vinket” til meg…..

…….så da måtte jeg jo “vinke” tilbake??

 

Så sto det : “Si hei til”…….

Jeg stusset litt over dette, for det var slett ikke alle jeg ble oppfordret om å “Heie” til som jeg har særlig mye kontakt med…..

…….men jeg tenkte at jeg fikk være høflig og skrive “Hei” tilbake, sjøl om det ble litt mye pes for en fersk “Messenger – bruker”!

 

Det var DA Junior begynte å le…….. tok fra meg telefonen og forklarte at folk IKKE hadde sagt “Hei”. Det var bare de som hadde “Vinket” som hadde gjort et aktivt utspill i forhold til meg!

 

Junior. “Det kæin fell hende at folk du gikk me på videregående vil byne å lure på å du driv på me’  – når a’ Kari S. plutselig sier HEI åt døm!”

Dattera mi sang ei lita sangstrofe i anledning det inntrufne :

” …….der satt en liten nattergal og sang falleri fallera  – heiheiheiheiheihei!!”

(Den sangen er slik at det blir flere “Hei’er” for hvert vers!)

 


“Tittei på deg – jeg har fått Messenger, jeg!!!”

 

Det var bra at jeg ikke var alene med telefonen i en sådan stund…….

…….for da slapp jeg å skrive “Hei” til en haug med folk…………………

…….som kanskje hadde begynt å lure på om det hadde “Tørnet”?

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Har fått noen vink jeg også, men ikke svart hei..hehe.. :)) Om jeg får forespørsler om spill, kort som skal deles videre osv på messenger overser jeg det bare.. Men ikke fordi jeg skjønner noe av det altså..

    2. Uff..ja jeg føler meg også alltid usikker når det kommer sånne meldinger om konfiguer..osv..og tørr sjelden si ja til noe..her er det mannen i huset som må hjelpe meg…hihih.. Bra vi har noen som tørr…

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Bra du har en i huset som tør da. Jeg får jo bare hjelp når jeg treffer på noen som kan. det er ikke alle jeg vil vise mobilen til heller, så da blir det helst når det er noen av de nærmeste! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg