En innholdsrik dag……. og litt tull, fjas og shopping!

 

I går hadde jeg avtalt å møte de to yngste på Hamar.

Jeg er egentlig ikke noen “Kjøpesenterdame”, men det er jo moro å dra på litt “Shoppingfjas” likevel…..

Ellen og jeg MÅ på “Søstrene Grene” når vi er på Hamar!


Ellen hadde fått ny, kort frisyre.

Hun donerte det lange håret til parykk – bruk nå nylig.

Da er jeg glad for at hun ble så fjong og “Sveisen” med det korte håret, og så får en annen (som ikke er så heldig å ha hår på hodet) glede av det hun har gitt bort!

 


Tullebrille på TGR: (Også en butikk vi “Må” på!)

 

Åsmund trengte ny dress til bryllup i august.


Det ble DENNE!

Bildet ble uskarpt fordi “fotomodellen” begynte å gjøre “Tulle – moves” , og så ble fotografen flirfull av hoftevrikken!

 


Typete sko!

Da jeg så dette bildet, kom jeg til å tenke på en sang fra en svensk underholdningssketsj som ble sendt på TV for mange år siden :
 

“Jag ær Sven Gren, fiddelilddeliddeli…………

……… med sitt ekstra ben, fiddeliddeliddeli…….!

 


Denne katten hadde halsbånd, og lå utenfor CC.

Den så nesten ut som en trofast hund som lå utenfor og ventet på eieren sin!

Den var veldig avslappet, tam og kjælen!!
 

Jeg kjøpte servietter, sjokolade…….


Fine servietter…(Har “Dilla” på det!)

(Kjøpte IKKE drops!)
 

…….og ei hylle på Søstrene Grene. Ellen tipset om den. Hun ønsker seg en slik til leiligheten som hun og kjæresten snart skal flytte inn i. 

Da “apte” jeg, for jeg syntes den var så fin. Pris : 209 kr.


På nært hold….. Mangler noe i midten……..



Det blir nesten som et “bilde ” på veggen……

…….. og så går det jo an å skifte ut “ingrediensene” etter humør og årstider, slik at man får et “nytt” bilde!

 

Jeg har lyst på en SLIK engel i den høye delen i midten (men vet ikke om den kanskje er for høy?) 


 

Bildet ble i sin tid “Stjålet” fra bloggen til “Frodith”! Hun har nemlig en sånn engel!

Kunstneren heter Lillian Vedvik.

 

(Innlegget er ikke sponset på noe vis!)


 

14 kommentarer
    1. Den engelen som jeg kaller sommerfugldame er kjempegøy. Har ikke noe målebånd, men den er som fra fingertuppene, og ned til albuegropa.. Og litt til.. Laang 😀

    2. Så flott den hyllen var! og ja..det ble som et bildet! Koselig med shopping tur..en gang i blant!

    3. frodith: Takk for opplysningen. Da er den for lang, for det er maks 40 cm plass i den hylla! 🙂 Synes den Sommerfugldama er helt fabelaktig flott da!! 🙂

    4. Så “kule” og fine unger , morsomme også ser det ut til… <3 Syntes hylla var fin med en åpen plass også jeg.. Og så var det en veldig koselig stuekrok du har <3

    5. annebe: Jada – de er faktisk NESTEN like festlige som mora si!! :D:D:D Ja, jeg er veldig glad i den stuekroken. Da jeg så på dette husrommet for første gang, tenkte jeg ut hvordan jeg skulle plassere møblene mine HVIS jeg fikk leie her….og de passet akkurat der jeg tenkte at jeg skulle ha dem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg