Romantisk tur til Paris!(?)

 

I begynnelsen av august skal jeg tilbringe ei uke på Arthur Findlay Spiritual College utenfor London.

Det har vært bestemt lenge, og nå er det bare en måned til jeg skal reise!!

Rart å tenke på at det ikke er lenge til!

 

Litt av et bygg dette Arthur Findlay College!

(Bildet er hentet fra nettet!)

 

 

Men……………….

………..FØR den tid, blir det jammen en romantisk helgetur til Paris!

 

Jeg skal bli kjent med en fransk servitør…….

……..visstnok en spennende og artig kar!

 

Jeg fikk vite om ham via ei venninne.

(Det var faktisk den samme venninna som var her i går!)

 

Hun hadde stiftet bekjentskap med ham for noen uker siden………..

……og i etterkant hadde hun tenkt :

“Dætta må jammen vara noe førr a’ Kari!”

 

Så….da kastet jeg meg rundt………..

………og investerte i en Paris-weekend nå i ettermiddag!!

 

Ja, jeg er litt “gal”, men hvorfor ikke???

Jeg lurer jammen på hva som vil komme ut av dette??

Jeg gleder meg skikkelig!!

 

Jeg kaster ikke akkurat bort tida……..

 

Så i kvæll skar’n få bli med meg……….

 

 

………..under dyna!!!!

 

(Som du ser, så fekk je’n billi’!!)

 

30 kommentarer
    1. Hahaha..ja nå lurte du meg…jeg tenkt, NÅ har hun tatt sjansen på å treffe en kar…hihih…ja boka ja…mener jeg har lest den..men er jammen ikke sikker..det er hukommelsen min skjønner du..og da er det så greit..for kan se og lese ting om igjen..

    2. En mnd går fort ja.. blir nok en spennende tur… :)) Hehe ..lurte meg nesten der… :)) Har veldig lyst å lese noe av Jojo Moyes..men må ha lydbok… så må laste ned en app eller noe snart :)) Kos deg under dyna :))

    3. annebe: Takk! Jeg har tre av bøkene hennes fra før av, så nå gleder jeg meg til denne! Du bør absolutt få tak i lydbøkene hvis du liker humor og romantikk! 🙂

    4. Hmmm – ja, her må jeg si du har store planer! Så spennende! Blir en hektisk høst for oss også, med konserter, København-tur og Hamburg-tur! 🙂

    5. Margrethe: Ha-ha….Du lestevel hele innleggert- for de Paris-planene er ikke så vidløftige som det kan virke! Moro med tur til både “Køben” og Hamburg. Blir nok “bare” Arthur Findlay på meg, men det er ikke “bare bare”! 😉

    6. Den boken er lest på et par timer 🙂 Akkurat det er litt skuffende, men likevel en fin historie 🙂 Og Paris, er jo en romantisk by, så det danner jo en fin bakgrunn i boken 😀
      Jeg giftet meg i Paris jeg. Det var en flott ramme <3 Synd ikke ekteskapet varte. Men minnene har vi enda 🙂
      Spennende med London turen da 🙂 Jeg skal jo til London om noen uker. Kanskje jeg skulle ta en liten tur og kikket på dette kurs senteret 🙂 Bare sånn for morro skyld 😉 Men siden jeg skal reise med Amalie, så skal jeg heller ta hensyn til hennes ønsker, primært.
      Vi har hatt to fryktelig slitsomme uker. Og nå skal vi lande litt, roe oss ned og koble ut. Turen til London blir nok god for oss 🙂
      Kos deg masse også i tiden før du reiser <3

    7. Eva: Det er jo et godt minne det med bryllupet i Paris, sjøl om ekteskapet havarerte. Der og da var det jo bra! Blir godt med en ferietur i august etter den tøffe perioden. Kanskje vi er der omtrent samtidig? Jeg skal være der fra den 5.-12. august. Du får se hva du får til. Kanskje Amalie har lyst til å besøke stedet også? 😉 Lillasjel er jo også der!! Kanskje det blir bloggvenninne-treff på Arthur Findlay? 😉

    8. Hehe, det er visst mange som ikke liker den så skal bli moro å høre hva du synes.
      Og du verden hvor det nærmer seg, jeg gleder meg sykt. 🙂 Det blir bloggvenninnetreff for det er enda en på over 40 lista som blir med oss 🙂 Og alle andre er hjertelig velkomne, det er helt sikkert plass. 🙂

    9. Vi skal til London siste uken i juli. Og reiser hjem 1. august. Så det blir ikke noe treff på meg 😉 Men vi snakket litt om det, jeg og Amalie, å kanskje ta turen dit, bare for å kikke litt 🙂
      Vi skal styre unna de store London attraksjonene med lange køer, og dyre billetter. Og heller ha London som base, og ta litt turer ut av selve byen. Pluss finne ting som ikke er så kjente å se på i byen heller. Bl.a. en japansk hage, og litt sånne ting 🙂

    10. woow så bra Kari 🙂 det har passert nesten 2 år fra siste gang som jeg besøkte Paris og kan fortelle at ennå bærer fine minner fra den tida :), helt sikkert du vil oppleve masse fine ting der….. og romantiske (håper) 🙂

    11. milan: Jeg skal ikke til Paris! Jeg har kjøpt en roman der hovedpersonen i boka drar til Paris og møter kjærligheten i form av en fransk servitør. Det er et “Lure-innlegg”, og det er ikke så rart at du ikke forsto det, for det er noe med de språklige nyansene! 😀

    12. Eva: Ok. Da blir det ikke noe treff. Høres ok ut å gjøre slik som dere har tenkt – styre unna de største attraksjonene der “alle” skal gå. 🙂

    13. Mariann Sæther Tokle: Jeg har nesten ikke rukket å glede meg, men nå begynner det å gå opp for meg at det ikke er lenge til.. Har bare kommet ca halvveis i boka, for nå har jeg vært på jobb! 🙂

    14. aaaaa heheheh så morsomt :))) du har skrevet det så bra at jeg har virkelig trodd at du skal dra til Paris :)))
      men ok i alle fall jeg håper at du vil ha et fin eventyr i den “imaginære” Paris 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg