Je gler meg!!

 

For jeg fikk ei melding på Facebook i går :

“Passer det med et besøk snart??”

 

OM det gjorde!

For nå skal jeg ha fri……

………….”I TO heile Dagar til ende”…………..

………….før jeg går på arbeidshelg på fredag kveld!

 

Så……….

………..i morra kommer bestevenninna fra Toten en tur!

Hun har nylig fått sommerferie, og det har visst bilen hennes også “fått”…..

……men nå har det nok ordnet seg, for hun skulle få låne bilen til……

…..GUBBEN!!

 

DET er jo sympatisk gjort’ av’n!

 

Dette bildet har jeg jo fått av henne…..

…….som innflytningsgave da hun kom på besøk hit for første gang!

 

 

Jeg har vist det før……

Brunetten fra Toten og Blondina fra Elverum………………….

(Ja, det er hun som er “Hekta på oppussing og interiør”.)

 

Blir det fint vær (som det er spådd) kan vi sette oss i de nye verandamøblene mine………….

………….og spise lunsj i hagen!

 

Og kanskje gå en tur i finværet……………

……….og skravle og kose oss!

 

 

6 kommentarer
    1. Det blir nok veldig hyggelig :)) Koselig det bildet hun ga deg..og trivelig blir det nok å sitte på den koselige plassen du har der og prate og spise god lunsj.. for jeg regner med det blir noe godt når det kommer besøk..hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg