Du ser meg i auga….

Er et dikt skrevet av Halldis Moren Vesaas……………..

 

Du ser meg i auga

 

Svalt om mi panne, den trøytte og heite,
hendene la du og bøygde deg ned,
såg meg i auga og sa: Eg skal leite –
gå ut på vidvank og finne att deg!

Og dine auge kom stille og blanke
mine i møte og skein i meg inn,
møtte på vegen min løynlegste tanke,
nådde den djupaste botn i mitt sinn.

Vidope låg det for sol-auga dine.
Men i mi sjel vart ein angest til:
Møter du mangt som kan skremme og pine?
Før eg fekk spurt om det såg du min tvil.

Du smilte til døde all angest eg hyste,
smilte, til innover heile mitt sinn
nykveikte gledelys loga og lyste,
– smilte, til min smil skein opp imot din!

 

Terje Eliassen har komponert en melodi til dette diktet :

 

https://youtu.be/eEE0c801TWo

 

“Collegium Vokale” er jo et kor som har sitt virke her i distriktet. Jeg kjenner til noen av dem som var med på dette opptaket. To av dem er “pensjonert” nå, for aldersgrensa for å delta er 60 år.

 

Nydelig dikt, melodi og fremføring………………..

 

GOD NATT alle bloggvenner………..


 

16 kommentarer

Siste innlegg