Litt mer om komplekser…..”Vær gla’ i de puppa du har”?

 

“MOR – je trur je har fått kræft i puppen!”

Karidansen er ca 10 år…….

…….og hun er rett og slett LIVREDD!!

For……der det før bare var en liten “Trykknapp” der brystvorta var…….

…..har det blitt en liten klump under huden, omtrent på størrelse med ei lita drue……

 

Mor prøver å roe ned Karidansen. Hun sier at det er helt normalt…

Men SÅNT tror ikke Karidansen på…..

Ikke uten videre i alle fall!

“Nei, for det er bære i den ENE puppen det har vørti en klump!!!

Mooooor – KJENN her a’!!”

Mor og far har gjester, men Karidansen bryr seg lite om det, for hun har jo nettopp gjort en………..

 

…..SKREKK – OPPDAGELSE…..

 

……………og ER man redd så ER man!

 

Da sier mannen som er på besøk :

“Å, det blir fell snart kræft i den andre puppen å, tenkjer je………”

Så sier mor at det ER sånn når man begynner å få pupper, og at det er helt vanlig at det ikke begynner HELT samtidig i begge puppene!

DA roer Karidansen seg, og puppeutviklingen får gå sin skjeve gang uten at det volder henne så mye mer bekymring med det aller første……

 

Apropos skjeve gang :

De færreste er helt symmetriske, og det er temmelig vanlig at det er ulik størrelse på brystene.

Slik er det også hos meg : Det venstre brystet har alltid vært litt større enn det høyre.

I fjor kjøpte jeg meg ny badedrakt. Den liker jeg veldig godt!

 

Så –  her følger et litt “Spekulativt” bilde.

Regner med at jeg drar ENORMT med lesere på det!!

 

(Les for øvrig DETTE innlegget som “Suttung” skrev i dag:

” Naken greve jager neger med øks “ )

 

 


Båndet under bysten støtter opp uten at det føles stramt og ubehagelig…………

……… og det er deilig at det ikke er spiler i bh’en………..

……….eller “oppblåste”, vatterte cuper!

 

Her synes det forresten ganske godt at det venstre brystet mitt er litt større enn det høyre……

Er det KRISE, eller?? 

Bør jeg få gjort noe MED det, eller??

 

Det er ikke alle som HAR to bryster en gang………….

……………. fordi de HAR fått en “Slem” kul!!

 

Jeg har full forståelse for at kvinner som har måttet fjerne et bryst velger å rekonstruere det. Jeg skjønner også veldig godt at de som har så store bryster at de får vondt i nakke og skuldre av det, ønsker å få redusert størrelsen…..

 

Men flertallet av oss har vel bryster som ikke burde “plage” oss nevneverdig hvis vi velger å droppe å være så opphengte i “Det Perfekte”?

 

Da jeg var på kurs hos Fay sist helg, snakket vi litt om dette :

Å være glad i, og stolt av, kroppen sin………….

………..på en sunn måte!

 

Da jeg var ung, ønsket jeg meg større pupper.

I dag ser jeg flest fordeler ved at jeg ikke har det: 

De rister ikke så mye når jeg løper, danser eller hopper. De er heller ikke tunge å bære på. 

 

Jeg hadde rikelig med mjølk til unga mine, og full – ammet dem alle tre i flere måneder, sjøl om “beholderne” tilsynelatende ikke rommet så mye.

 

Nei, jeg får ikke til noen “Imponerende kløft” i kjoleutringinga…….

…….men det plager meg ikke nevneverdig!!


 

13 kommentarer
    1. nei jeg har små bryster jeg også og dei har to forskjellige størrelser,det plager nok ikke meg det spøtt hi hi ,og det er noe med det som du skriver,er mann redd så er mann,da må en skikkelig forklaring til som et barn kan leve godt med )

    2. Jeg er ikke så opphengt i dette med utstyret, men ser jo det at jeg mangler et par fordeler som blogger for du evige verden så mye profilert de to fordelene er 😀

    3. suttung: Som mann skal du vel være glad for at du ikke har så store pupper; men du kan jo prøve å vise muskler, da , og se om det trekker flere kvinnelige lesere! 😉

    4. Ja man må være glad i den kroppen man har..:-) uff..så ekkelt følelse når man er ung, og tror man har kreft…

    5. ja absolutt at du bør bli glad i den kroppen du har, du trenger ikke å ha noen komplekser.
      men et spørsmål som jeg har spurt meg selv flrere ganger er…. hvorfor jenter/kvinner liker å ha større pupper (selvfølgelig ikke alle men en del i alle fall ønsker seg å ha større), som jeg kan se, å ha større bærer bare større problemer med nakken og skulder som du sa, ikke sant

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg