“Hold-in” – effekt til besvær…….!

 

Noen ganger tar forfengeligheten litt overhånd……..

Det er da man går til anskaffelse av……………….

 


Sånt……

 

“Hold – in” – strømpebukse fra Cubus………….

……..til den nette sum av kr 79,90!

“Best i test”  sto det på plakaten over strømpebukse-stativet!

 

I kveld skulle jeg prøve ut “Vidunder-effekten” – med et lønnlig håp om at alderstillegg og spor etter tre graviditeter skulle viskes ut……..

 

Da jeg hadde fått dratt strømpebuksa til midt på låret, skjønte jeg at jeg kom til å slite…………..

Det var da VELDIG til “Hold-in” !

Faktisk var det så stramt at jeg måtte lirke og lure….centimeter for centimeter.

Det ble nesten “Roll-on” –  effekt i stedet!

 

Da jeg hadde fått presset det bredeste partiet på rumpa inn i strømpebuksa………

………gikk resten ganske glatt!

 

Det er vesentlig å få dratt sånne strømpebukser HELT opp til midjen – for det er jo gravidvalken nedenfor navlen (Den som henger over truselinninga) vi strever med å få “kamuflert”!

Jeg ble veldig “Strømlinjeformet” da jeg hadde fått strømpebuksa helt opp. Jeg velger kun å BESKRIVE synet, for jeg føler ikke for å dokumentere det i form av bilde!

(Altså blir det ikke noe bilde av meg KUN iført strømpebukse og BH!)

 


Litt flirfull, med “Hold-in – strømpebukse” under kjolen! 

 

Flaut å innrømme, men jeg har kjøpt meg ENDA en kjole! Den er veldig lett og glatt i stoffet, så den blir ikke så fort skrukkete. Dermed er den super å pakke med i kofferten!

Nå må det bli kjøpestopp for ei stund her (trur eg) – ellers kan jeg se langt etter å investere i eget husrom etter hvert! 

 

Jeg har forresten endelig fått montert det nye speilet som jeg fikk i bursdagspresang av mora mi da jeg fylte år i mars.

Det gamle speilet, og den vesle kommoden som hørte til, havnet på gjenvinninga her om dagen.

Etter ca 30 år hadde det gjort nytta si……

…….i alle fall for meg, men det kan jo hende det er noen som vil ha speilet og kanskje pusse det opp?

 

I og med at det nye speilet er bortimot fotsidt…..

…………så slipper jeg heretter å vagle meg opp på badekrakken for å ta selfies i helfigur!!
 


 

21 kommentarer
    1. ..hehe..av erfaring, tror jeg deg på ditt ord om den hold-in strømpebuksa…må jo nesten ta i bruk lugubre danse-bevegelser for å komme i de der 😉 =D
      Og det var en sykt lekker kjole du hadde kjøpt <3

    2. Slike akrobatøvelser har man jo sett noen ganger og det minner veldig om det å sette på støttestrømper bare værre for de kan jo rulles på. Når jeg tenker etter så har jeg vel aldri sett de bli tatt av og alt liksom spretter ut igjen. Kanskje på youTube 😂

    3. det var en vakker kjole,jeg har gitt meg kjøpestopp på kjoler no,men investerte i noe topper ) det kan jo brukes året rundt hi hi .
      Hold inn ja,da vi var i barnedåp i påsken hadde jeg med en hold inn,men tok heldigvis med en vanlig også,for min hold inn delte seg i to før den kom over baken hi hi ,dermed ble den vanlige en velsignet erstatning ))

    4. suttung: Ha-ha…….Men egentlig skulle det ikke være noe verre å vise fram at man tar dem av, for det går jo lettere å vrikke seg UT av dem enn INN i dem! 😉 Og hvis det f. eks er en kar du har vært sammen med ei stund, så har han vel sett det meste – både med og uten strømpebukse! 😉

    5. fruensvilje: Det spørs om du hadde kjøpt for lita “Hold-in” – truse da! Jeg har også ei hold-in truse, men da tyter det både nedenfor og ovenfor, så det er nesten bedre med strømpebukse og en “Hold-in topp!”

    6. suttung: Ja, jeg tror ikke det blir produsert “Hold-in” truser eller stillongs for menn….. Det er nok vi damene som er mest opptatt av sånt. Jeg synes ikke det gjør noe om en kar er LITT rund. Jeg liker å stryke på små kulemager! Ha-ha! 😉

    7. fruensvilje: Nei, vi har nok ikke veldig store mager noen av oss, men ei fast strømpebukse gjør at man slipper “Bulene”! 😉 Og ja, fasongen på kjolen har alt å si!

    8. det har ingen tvil at strømpebukser kan gjøre utrolig mye til å hjelpe med utseende hos bein, men jeg bare lurer på, hvor mye de kan bli behagelige for å kle opp på seg hvis de er så vanskelig for å kle opp og så stramme tett :), er det mulig at du akkurat trengte litt større enn som var den ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg