Da jeg kom inn døra på Kiwi i Sandvika nå i ettermiddag………….

……………… ble jeg møtt av…………..

 

 


………..DETTE strålende smilet!!


Marion jobber som “Demonstrasjonsdame” for et firma som heter “Topp Demo”!

 

Da jeg spurte om å få ta bilde “Forsvant” hun under disken for å ta på seg “Lip-gloss”.  

Man er da KVINNE – og smilet ble (om mulig) enda mer strålende!!!!

Enkelte mennesker har bare NOE ved seg som gjør at du automatisk blir trukket mot dem!!

Da jeg hørte den blide stemmen, og så det nydelige smilet, (som kunne smelte en GRÅSTEN) så MÅTTE jeg bare bort og hilse på!!

 

Marion kommer opprinnelig fra Uganda, men hun snakker godt norsk…………….

………..med en ytterst sjarmerende aksent!

 

Jeg håper arbeidsgiveren forstår å verdsette henne……….

………….og jobben hun gjør!

 

Dette var virkelig en “Topp Demo”!

Jeg kjøpte en ost som jeg “maulet” da jeg kom tilbake til hotellrommet!

 

Takk Marion – You Made My Day!!!

 

 

(Marion har godkjent at jeg skriver om henne på bloggen min!

Innlegget er, for øvrig, ikke sponset!)

 

7 kommentarer
    1. Så koselig! ja det skulle vært flere av sånne mennesker! som bare stråler og gir av seg selv!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, og de åpner opp noe i meg….Jeg kan være litt “Striks og tilknappet” – i alle fall “uttapå” , men jeg er egentlig ganske mjuk inni! :9

    3. ja… slike ting er alltid fine, så mye mulig positive energier, dette er bedre for alle 🙂
      et smil koster ingenting og betyr så mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg