Tør jeg å dra til England i august?

 

DEN tanken streifet meg i dag…….

Jeg skal nemlig til Arthur Findlay Spiritual College for å delta på kurs der i august.

Jeg drar, blant annet, sammen med bloggvenninne “Lillasjel”.

 

Bilderesultat for arthur findlay college 2017

Arthur Findlay Spiritual College (Bildet er hentet fra nettet)

 

Jeg KOMMER til å dra….

…….i alle fall dropper jeg det ikke på grunn av frykten for terror…….

 

 

Det er vel SLIK vi eventuelt lar terroren få makta over oss :

Altså : Hvis vi unnlater å gjøre det vi har planlagt på grunn av onde gjerninger…..

…….utført av gale mennesker……..

 

 

 

18 kommentarer
    1. suttung: Ja, vi har aldri noen garanti for noe som helst – uansett. Vi vet bare en ting – før eller senere blir det “siste reis” på oss alle.

    2. Jeg og Amalie skal til London i slutten av juli. Og tanken om å skrinlegge turen pga terrorfaren streifer meg ikke. Hvis jeg skal la meg kue av terrorfare og ondskapsfulle mennesker, så bør jeg holde meg hjemme, hvert sekund av døgnet.
      De skal ikke vinne, terroristene.
      Spennende da, med det kurset du skal på 😀 Jeg har jo lest masse av det Lillasjel har skrevet om stedet og oppholdene der 🙂 Blir nok litt av en opplevelse <3

    3. Eva: Det tror jeg bestemt! Helt enig i at du og Amalie skal dra. VI har ikke garanti for NOE – verken her eller der. Ikke en gang hjemme i stua vår!

    4. Uff..ja..jeg vet at det er det de vil..men for meg har de sådd det frøet med frykt..så jeg hadde nok ikke reist..Men uff..vanskelig..og uff..akkurat dette de vil!! ødelegge gleden over å kunne reise trygt..

    5. selv om det er forferdelig å miste hver menneske livet, du helt bør ikke bli i et frykt, sjansen for å streffe deg noe slikt er så så liten, og jeg altid forteller meg selv at jeg har hver dag en mye større sjanse for å ha en ullyke i traffik enn av en terrortrusler, og statistiske data beviser mine meninger, men jeg og ingen andre slutter ikke med kjøring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg