Frodith………….Talentfull Tegner og Frodig Forteller……….

 

“Frodith” var en av de første bloggerne jeg ble kjent med da jeg begynte å blogge for drøyt to år siden!

Hun er ei herlig dame – sprudlende, positiv, og veldig……………..

……….INKLUDERENDE!!

 

Hun er rett og slett et samlingspunkt her på blogg.no!

 

Frodith er også ei seriøs og idealistisk “Stå på dame”!

Hun tør å si si mening, og kan være direkte – uten å være “ufin”.

Jeg har hatt gleden av å møte henne to ganger!

 

Det var som om vi hadde kjent hverandre “hele livet”.

Hun er så utrolig lett å snakke med!!

 

Masse latter når bloggvenninner møtes!


Vi måtte jo ta noen “Selfies” også!!!

Bloggen til Frodith er veldig variert. Her er det skjemt og alvor i skjønn forening!

Hun illustrerer ofte bloggen med sine karakteristiske “paint” – tegninger!

 

Her er en av Frodiths Frodige tegninger! (Fra kategorien : “Jeg er da vel ingen….”)

 

Jeg har lenge visst at Frodith er usedvanlig dyktig til å skrive noveller.

Noen ganger har hun “Invitert” bloggvenner til å gi henne stikkord…….

…..og så skriver hun noveller ut fra stikkordene!

 

Det er helt utrolig hva hun klarer å få ut av dette!

I går la hun ut ei novelle som “traff” meg EKSTRA mye!!!

 

Jeg levde meg heeeeelt inn i historien………….

………….fra første stund :

 

Se deg ikke tilbake…

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. ja frodith er en samlingspunk det er sant,hun drar jo oss alle med inn i sprella sine hi hi og jeg er helt enige i att hun er flink å skrive korte noveller og historier ))

    2. Tusen takk for fantastisk fine ord om meg og bloggen min :-)) Du vet ikke HVOR MYE det faktisk betyr for meg nå i disse dager <3 🙂 Blir varm langt inn i hjerterota og synes det er så godt å høre atfolk kan like det som kommer av min fantasi 🙂 Kjempegod klem <3

    3. Frodith er unik <3 Ingen tvil om det 🙂
      Og det er det flere her inne i bloggverdenen som er 😀 Blant annet du selv <3
      Jeg er veldig glad for å være med i denne flotte blogg-gjengen <3<3<3

    4. Jeg kjenner jo Frodith og bloggen hennes og er enig i det du skriver.. helt super er hun :)) Koselig at dere har møttes igjen , var det nå sist du var i Oslo ? Dere er herlige ..og ærlige begge to da <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg