Burs’dan min…..en “Drømmedag”

 

Bursdagen var på torsdag! Jeg er født Den tjuetredje i tredje sekstitre………  

Den yngste sønnen min er for øvrig født 03.03.99. Bare tretall og tall som er delelig med tre!!

Tre er mitt favoritt – tall!

 

Det var kjempekoselig å gå inn på bloggen på morgenkvisten og bli møtt av DETTE :

 

Bli med å dans med Karidansen <3

 

Jeg blir litt rørt av sånt…….

Særlig når jeg vet at det er litt mye å tenke på for Frodithen akkurat nå……

Og likevel……………….

…………..tar hun seg tid til å skrive bursdagsinnlegg!

 

Jeg startet dagen med å dra til Trude……..

…….som drive med Thetahealing!  

 

Det er ikke en form for healing der man bli tatt så mye på. Det er mer at man tar tak i/jobber med inngrodde, uhensiktsmessige tanke – og adferdsmønstre som kan hindre framgang og personlig vekst! (VELDIG enkelt og lettvint fortalt).

 

Deretter satte jeg meg på toget til Oslo!!

 

 

Jeg dro først til restauranten “Jaipur”…….

…….og spiste en deilig vegetarrett!


 

 

Dessert må man også ha….når man har bursdag!!


Mangopudding, is og frukt…NAMMENAMM!!

 

Så dro jeg på “Drop – in” på Agapeinstituttet……..

…….igjen!

 

Her er inngangsdøra til senteret :

 

Stilig beinføring på fotografen……

Jeg så det først da jeg hadde lagt inn bildene på pc’en.

 

(Holdt på å le meg fordervet!!)

 

Temaet for dagen var “Drømmer”!

Det er viktig å ha drømmer……..

…………dagdrømme og ønske seg……….!!

 

Jeg gjør ofte det……

……og noen ganger blir drømmene til virkelighet.

Kanskje ikke så fort som jeg skulle ønske, men det HAR skjedd!

 

 

I går, da jeg kikket i postkassa mi rett før jeg dro på jobb, fant jeg DENNE :

Bursdagspresang fra husvertene!!!


Hjemmestrikkede sokker!!

 

Jeg har ikke sagt et ord om at jeg har hatt bursdag, men det står jo i leiekontrakten!

Tenk å bli husket på slik, da! Vi har ikke tett kontakt – vi bare veksler noen ord ute på tunet i ny og ne!

 

Så heldig jeg er som har sånne husverter!!

 

Trenger jeg å si at tårene rant da jeg satte meg i bilen for å kjøre til jobb?

 

Takk for alle bursdagshilsener her på bloggen!

Jeg skal svare dere alle, men nå er det snart tid for å dra på ettermiddagsvakt!


 

24 kommentarer

Siste innlegg