Johanna’s Tre……… Bjørk kan brukes til så mangt!

 

DET fikk jeg flere synlige bevis på i dag!

Jeg var en tur i Stange sentrum, og der kom jeg over en butikk litt utenom det vanlige………………

 

 

 

Ved første øyekast så det ut som en “Vanlig” gavebutikk…….

……men……

……eieren viste seg å være litt av en……..

 

KUNSTNER!!!

 

 



Her er Ingunn Johanna Hansen foran to av bildene hun har laget!

 

 

Flotte, ikke sant?

 


Dette ble min favoritt blant bildene som hang utstilt!

 



Skulpturen :”Fremtid”

 

Teksten i ramma under handler om at vi må ta vare på naturen, og unngå unødig forsøpling av miljøet…….

……. slik at det blir levelig også for kommende generasjoner!

 

 


Liv og krage på denne kjolen er vevet av bjørkekvister!

 


Nærbilde av det flotte livet!!!  Imponerende!!

 

 

Karidansen kjøpte ingen bjørke – arbeider i dag……..

……men HELT tomhendt var jeg ikke da jeg gikk ut av butikken!

 

Det ble et par sånne:

 

 

 

Har man serviett – dilla……….

……..så HAR man!!!!

 

(Innlegget er ikke sponset!)


 

 

12 kommentarer

Siste innlegg