“Har det rønni snørr tur nasan min, hell?”

Karidansen er på kafe i embets medfør…….

 

Ved nabobordet sitter to menn – omtrent på hennes alder……..

 

Karidansen legger merke til at den ene mannen stadig kikker bort på henne……

Det er nesten så det er litt ubehagelig…..

 

Hun begynner å lure på hva som er galt….?

“Har je klint lebestiften uttafor, hell…? 

 

Eller……

…….fordi hun ble litt “nasalindt” da hun kom inn fra vinterkulda :

“Har det rønni snørr tur nasan min, hell?”

Hun tar servietten, og prøver (litt diskret) å tørke seg under nesa……..

 

Men…….så ser hun det :

Blikkene mannen sender henne……..

…….handler verken om feilplassert leppestift –  eller om……

…….SNØRR!

 

Det ser faktisk ut til at han synes hun er litt……….

…….FJONG!!!

 

Nei, dette ble ikke innledningen til noe………

…….SPENNENDE!!!!

 

(……..men det var da litt koselig, lell!!)

 

Dessuten …….

…..LITT betenkelig!!

 

For : HVORFOR har Karidansen så lett for å tro at det er noe GÆ’ERNT  med henne………

………om en mann kaster noen blikk i hennes retning???

 

Det må jo være noe fundamentalt feil med………

……SJØLBILDET hennes….???

 

Å, NEI!

Je har visst ell’vetal under nasan!!

 

 

 

22 kommentarer
    1. Hehe du er ikke alene om dette. Jeg er også en som stadig “spiser” damer med blikket mitt. Men jeg merker at ca. 50% opplever dette som ubehagelig. De synes det er ekkelt. Enten fordi de synes jeg er creepy. Eller så fordi de, som deg, tror jeg glaner fordi det er noe “feil” med dama.
      Tro meg, vi menn glaner ALDRI når det er noe “feil”. Hvis jeg ser noe forferdelig så flytter jeg blikket fort. Men mest av alt konsentrerer jeg meg om å ha et supernøytralt oppsyn. Jeg har da ikke noe behov for å såre noen.
      Synes du det er skummelt å være deilig? Er det skremmende å ha makt?

    2. Hi, hi 🙂 Tenk så gæli… Vi er nok mange der som ville ha tenkt som Karidansen; hva i alle dager… ser jeg så ille ut? Tenk om vi kunne klart å snu instinktet til heller å uttrykke; ja, se der… jeg er så fin at mannen der borte faktisk sjekker meg ut litegrann der borte 🙂
      Takk for artig historie. Ha en lykkelig dag <3

    3. De dialektinnslagene du putter inn i de artige historiene dine synes jeg er veldig kreative, og de forsterker innholdet på en humoristisk måte…Dette har du draget på!

    4. Klart det ikke alltid er noe galt selv om noen ser på en..hehe.. Du får nok prøve å venne deg til tanken om at du er attraktiv.. så får du heller bli litt skuffa om det viser seg at du hadde leppestift eller noe annet i hele fjeset… God helg <3

    5. Du har vel lov til å bli snørrete du som andre 🙂 Men nå må du slutte etter å lete etter dumme årsaker til at menn ser på deg 🙂 Det er jo desidert størst sjanse for at de gjør det rett og slett fordi de liker det de ser 🙂 Ha en god helg uten Kleenex og ulydig leppestift 😀

    6. mener jeg at det kan kalles dårlig selvsikkerhet og jeg synes at du har ikke grunner for dette 😉
      kanskje du bør neste gang bare ta det med ro og kos deg selv 😉

    7. snuskelasken: Jeg anser vel ikke meg sjøl for å være så “Deilig”, men takk for komplimentet! Jeg ønsker ikke å ha “makt” over noen! Jeg liker ikke “Spill” – liker det mindre og mindre. Tror man kommer lengst med å være oppriktig og ekte! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg