“Siste ordet skal eg ha……….

 

…….um eg so ska lytja seia det inni meg!”

 

Dette var teksten på et glass jeg en gang fikk i julegave av dattera mi!

På glasset var det dessuten tegning av ei smilende trollkjerring med et ertelystent blikk…….

 

Den ertelystne fikk en ublid skjebne……..

Da eieren (OGSÅ ei ekte trollkjerring?) var litt uheldig………

……..en gang hun skulle rydde ut av oppvaskmaskina!!

 

I dag har jeg vært en tur på Søstrene Grene på Hamar.

Da fant jeg dette skiltet.

(Som dere vet ELSKER jeg metallskilt med “Kloke ord” på!!)

 

 

 

Jeg er også svak for……..

……….servietter!!

 

En pakke med 20 stk for 15 kr!!

Nydelige, synes jeg!!

 

(Nei, Søstrene Grene har IKKE sponset innlegget!)

 

Nå  nettopp tikket det inn et bilde på mobilen min! Mora mi (86) MÅTTE bare kjøpe dette pleddet, sa hun!!

 

Så……….

………da fikk DET også bli med i blogg – innlegget mitt!

 

Fargerikt pledd til ei fargerik dame!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg