Gudinne – weekend…..!!!!

 

 

Da jeg nærmet meg rommet………

…..og skimtet det som foregikk innafor døra………

 

……kjente jeg at hjertet sank i brystet på meg………

 

“DÆTTA  blir i MÆSTE laget” ….tenkte Karidansen…….

 

Joda, jeg har vært på mange rare kurs……..

…….men DETTE så ut til å ta KAKA…..

…….og VEL så det!!!

 

Det meste av gulvet var dekket av rosa papir…………

Det samme gjaldt bordene som sto oppstilt langs veggene……..

 

…….men DET var nå så sin sak!

 

Verre var det å se  “Mottaksapparatet av Skrullete Kjerringer” som sprang rundt med rosa boaer, rosa englevinger, og gullkroner………

……… fniste, snakket høyrøstet og oppførte seg temmelig “teatralsk”.

 

“Dætta blir ei ornt’li KRAMPE – HÆLJ!” (Gudameisåfestligvihardetliksom)………

………tenkte Karidansen………….

“……..men je har nå meldt meg på dætta fjollerie’

……….så je får fell væra me’ på noten’ på ett vis…….

……….og prøve å stå løpet ut!”

 

 

Nærmere ett og et halvt døgn senere………….

……..var det ei opprømt, glad og fornøyd dame som satte seg i Passaten og kjørte hjem……..

 

Dette var ei skikkelig “påfyllshelg!!”

Gnistrende, spennende foredrag av kursholdere…….

…….som IKKE er redde for å by på seg sjøl.

 

Fantastiske, Frimodige, Frodige (Og litt SmåFrekke) Fay (Skandsen)!

(Den ene av kurslederne!)

 

Den Ambisiøse, Administrerende (og Artige) Anne Brenneng.

(Også kursleder.)

 

OG hennes nydelige datter…..


……..Assisterende, Alveaktige Amina

(Englevingene fikk hvile i stolen for anledningen, men gullkrona er på plass!)

 

Interessante diskusjoner, åpenhet, gråt, latter……….

……….og godt kvinne -fellesskap!

 

Vi trenger slikt, jenter!!!

 

Det var så mange FLOTTE; MODIGE damer der!!

Kvinner som hadde realisert noen drømmer………….

……..og som ønsket å realisere flere…….

 

Det handlet ikke nødvendigvis om de STORE “IMPONERENDE” tingene….

Det handlet like mye om “Å finna seg sjæl” og om hvordan man ville leve livet sitt!

 

Denne kursdeltageren hadde komponert og sydd kjolen sin sjøl.

 

Ser du at den er laget av………

 

 

 

…………………SLIPS!!!?

 

 

Hun hadde også sydd seg kåpe!

Flott – ikke sant?? (Helt i stil med håret hennes……

……..OG omgivelsene!)

 

 

 

Jeg er helt sikker på at jeg treffer igjen mange av damene!!

Jeg har nemlig meldt meg på et opplegg som medfører at jeg skal delta på flere slike kurs i 2017!

 

Det blir spennende å komme til “FayHouse” i Sandvika……..

 

Jeg skal lære masse, utvide nettverket mitt……..

…..LEKE……

…..og, ikke minst, VÅGE mer…….

…..i 2017!!

 

I stedet for bare å tenke :

“En hell anna gong, (men je vet itte helt å’ ti’) skar je…………..”

 

Karidansen i Gudinne-modus!

(Bildet er ti’in  inne på do…..

…..men DET gjør fell itte no’???)

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg