Med eller uten klær? (Hos “Fotografen”)

 

Når man er i “date-modus”, så må man jo ha noen bra bilder av seg sjøl.

Det holder ikke bare med “selfies foran baderoms-speilet!”

Her om dagen “bestilte” derfor Karidansen fotografering hos ei god venninne.

Henne er jeg er avslappet og trygg på, så da tenkte jeg at jeg ville klare å se nokså naturlig ut!

 

Jeg stakk derfor innom henne rett før jeg skulle på jobb.

Først ville jeg sjølsagt informere henne litt om hva jeg TENKTE i forhold til fotograferinga! 

 

Karidansen har lett for å tenke MYE i MANGE sammenhenger……………..

……. og ofte kommer tankene hennes rett ut av munnen – UTEN noen form for “filtrering”!

“Je tenkte vi kunne ta no’n bilder ute, MED klær tel slutt, je!”

Da fikk venninna mi latterkrampe!

 

Det fikk jeg også, da det gikk opp for meg hva jeg hadde sagt!!!

 

Nå ble det ingen bilder utendørs. Det ble bare tatt bilder inne………

…….MED KLÆR!!!

 


Portrett!!


Helfigur! (Je posserer som bæst je kan, altså!!)


Å trur døkk?  Fell kara som fluer når døm ser dætta????

 

 


 

31 kommentarer

Siste innlegg