“Dråpedronninga” fyller 50!

 

(Dette innlegget TRODDE jeg at jeg hadde lagt ut til publisering på morgenkvisten i dag…… Jeg er bare grytidlig oppe hvis jeg MÅ, så derfor la jeg det på “publiseringsvent” da jeg la meg i går. Nå ser jeg at det er flere som har kalt dama for “Dråpedronning”, og det bekrefter jo bare at hun er en ekte “Dråpemesterfanger”.)

 

 

Hun tar de mest fantastiske dråpebilder………

Blir rent poetisk av sånt…….

 

 

Hun har tre sjarmerende, og ytterst fotogene,  dvergpinschere!!

Morn, du!  

 

Hun virker som ei varm, vennlig og omtenksom dame, som ofte “stikker innom” og legger igjen en hyggelig kommentar!!!

 

Jeg snakker sjølsagt om “dvergpinschereimitthjerte” – bloggeren, eller Toini, som hun heter!!

 

I dag fyller hun 50!!!

Gratulerer så mye med dagen,Toini!

 

(Bildene har jeg, ærlig og redelig, “knabbet” fra bloggen til Toini…..

……… og jeg har tatt meg den frihet å forminske dem……..)

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg