Er Karidansen EGENTLIG en skikkelig Kosegris???

 

 

I slutten av denne måneden skal jeg på kurs!

Jeg har gått på mange rare kurs……………

………og det blir sikkert flere!

 

Denne gangen skal jeg på “Gudinne-kurs”!

Jeg tror det er et sånt lekent “Just For Fun”………

……med en klar undertone av alvor –  kurs……..

 

Jeg tror det er veldig bra å bli kjent med Gudinnen i seg når man er på leit etter en kjæreste!

 

Kurslederen hadde lagt ut en test på Facebook.

Hun anbefalte alle potensielle Gudinner å ta denne testen.

Så da gjorde jeg det, da!!

 

Denne testen skulle hjelpe deg å finne ut av hvilket Kjærlighetsspråk som var ditt primære!

 

Jeg svarte så samvittighetsfullt jeg bare kunne………

 

Og GJETT om jeg fikk meg en overraskelse!!

Jeg har nemlig trodd at mitt primære kjærlighetsspråk er :

 “Tid for hverandre”

Men, neida,  DET kom “bare” på 3, plass!

 

På 5. og siste plass kom “Motta gaver”, og det stemmer veldig, for det nytter ikke å komme med diamantringer for å vinne hjertet til denne dama!

DET er bare å kaste perler for svin, det!!

Jeg ser ikke forskjell på om en ring koster 500,- eller 5000,- !!

 

På andre plass kom “Oppmuntrende ord”!

Og på første plass (Med 10 av 12 mulige poeng) kom………

 

….. “Fysisk berøring” !

 

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??!!!


Var det bare en “Tulle-test”???

Jeg anser meg for å være litt reservert i forhold til fysisk kontakt.

Jeg er ikke spesielt raus med klemmer!!

 

Men når jeg tenker meg om……………….

Så liker jeg å bli tatt på………..

…….av folk som har gode hender.

Og når jeg føler meg trygg nok til å slippe et menneske innpå meg………..

…….ja, så synes jeg det er godt med en kjærlig, varm klem også!
 

Jeg har jo tatt noen kurs innenfor massasje.

 

Det jeg bodde før, hadde jeg innredet et rom der jeg tok i mot folk til massasje……..

 

Det var ei (nå avdød) venninne som satte meg på den tanken :

“Du har så gode, trygge hender, Kari. Du må bruke dem til noe!!”

Så ble det altså til at jeg tok disse massasjekursene.

Her jeg bor nå, har jeg ikke mulighet til å ha et eget rom til massasje-benken. Men jeg kan jo sette den opp på stuegulvet om det kniper.

 

Jeg liker å massere……..

…… og det er godt å se at folk slapper av under hendene mine.

 

Det er også deilig å få massasje……

….av noen som viser respekt…….

….og som har den spesielle følsomheten i hendene som man merker omtrent med det samme de berører deg……

 


 

Karisma massasje&reading sitt bilde.

Fra det gamle massasje –  rommet mitt.

Litt leit å flytte fra det bare et par år etter at jeg hadde innredet det…..

 

 

Kanskje er det sant……..

…….at mye av veien til hjertet mitt……

…….går gjennom…….

…….en omsorgsfull, kjærlig og kravløs berøring…….?

 

 

27 kommentarer
    1. Hmm litt artig det der. For det bekrefter noe jeg har oppdaget hos kvinner. De gjør det de ønsker gjort mot seg. De tar på når de ønsker å bli tatt på. Interessant.
      Så bra at du åpner deg mot ditt ønske om å motta hudkontakt. Vi har lenge levd i en tid hvor kvinner skal være “sterke” og ikke ha behov. Men jeg tror at det først er når vi anerkjenner våre behov vi kan bli sterke.
      Flott og ærlig innlegg! Bra at du blotter dine “svakheter”.

    2. Hei karidansen 🙂
      Jeg leser og ser at vi er like……….. 🙂 hehehe vi har mye felles innen for følelsesspekteret ang gi og motta…………… Jeg føler det er en læringsprosess…….. jeg prøver å ikke tenke på livet jeg hadde FØR……….for mange år siden……………. men det ligger jo der og lager noen sperrer som jeg har jobbet med………. sånn er det……. det er dette med å åpne seg – stole på en annen – føle trygghet <3
      Jeg husker det bildet fra et innlegg du hadde for lenge siden 🙂 Jeg elsker å FÅ massasje..... jeg er ikke så flink å GI massasje da jeg har slitasjegikt i begge hender ved tommel-ledd. BLir fort sliten i hendene men gir gjerne til den rette 🙂
      Spennende kurs du skal på da!!!
      Ønsker deg en herlig dag, karidansen 😀

    3. berøring er nok et viktig moment i et forhold ja,min mann er flink til å masere meg,han gjør det uoppfordret og blir vist aldrig lei hi hi ,husker en gang på muritunet,vi hadde felles møte hvor vi samtalte om samliv og sex da dette berører mange med kroniske smerter,jeg ble da overasket over att dei fleste sa att jeg var heldige og noen ble sjalu fordi att jeg hadde en mann som ville masere,noen kunne ikke huske sist mannen hadde nærmet seg med berøring og det var det dei alle savnet mest i livet sitt )) det var dei ei eldre dame som sa også,mannen gikk bort i 50 årene hun ble snart 80 og det var det å bli tatt på hun savnet mest i livet sitt etter att hun ble alene .Ønsker deg lykke til på kurset,blir sikkert spennende det

    4. JA det blir spennende! Alle har vel en drøm om mer nærhet..men det må være en god nærhet..ikke en som tvinger seg på..da får jeg også hetta! Lykke til! og dette blir spennende kurs! ha en god dag!

    5. Smiler,, har nå sånn passe sans for sånne spørreundersøkelser. Men man skal ikke kimse av de.. og det hender jo at svaret de gir får en til å tenke seg litt om. Og da er jo noe oppnådd. Og jeg husker den massasje tiden din 🙂 Og det er vel noe du absolutt ikke trenger å legge på noen hylle 🙂 Ikke for alltid i alle fall 🙂 Lykke til på kurs 🙂

    6. fruensvilje: Takk for at du delte dette! Ja, mannen din virker som en veldig snill og omsorgsfull kar. Jeg har jo hilst på ham, og husker at han serverte kaffe og biteti til damene som satt der og pludret om sitt! 😉 Jeg håper jeg treffer en kar som både liker å bli massert – og som gjerne masserer meg litt også! 🙂

    7. Etdiktomdagen: Takk! Ja, det er veldig godt å bli massert av noen som har gode hender. Jeg kunne aldri ha drevet med massasje på fulltid, da ville jeg ha slitt ut hender og håndledd. Du kan bruke håndbaken i stedet for å bruke fingrene så mye når du masserer. Da sparer du leddene dine! Jeg merker også at jeg er forutinntatt og fort blir skremt hvis noe kan minne om ting jeg har opplevd før! 😀

    8. snuskelasken: Ja, jeg tror det er viktig å anerkjenne behovene sine. Så lenge de ikke er til skade for andre eller er “perverse” så er det jo helt greit! Jeg tror både kvinner og menn har en tendens til å gjøre det de ønsker at andre skal gjøre mot dem. Jeg har vært borte i menn som har villet gi gaver eller gjøre tjenester, og ingen av de tingene er høyt opp på min “liste”!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, en god nærhet – ikke en “klåfinger” – nærhet som kun er rettet mot det seksuelle! Det må være en balanse! 🙂

    10. dedicat: Det er jo forskjell på spørreundersøkelser. Denne var nok adskillig mer seriøs enn den “Vinner” – testen! Har ikke lagt massasjen helt på hylla, men jeg gjør ikke noe for å få kunder når jeg ikke har et eget rom til det. 🙂

    11. Jo, men det er en farlig tankegang. For jeg tror på Yin/Yang. Jeg tror litt sånn som det står beskrevet i “the secret”. Du må vise savnet for å bli tatt på. Ikke begynne å ta på andre.
      Jeg kjenner en som alltid er først oppe om morgenen og baker rundstykker. Men hennes drøm er at noen skal gjøre det for henne! Da må hun klare å bli liggende og således skape muligheten for at andre skal gjøre det for henne…

    12. Litt fysisk nærhet trenger alle tror jeg…bli klødd på beina mens man ser på tv for eksempel…:)) Husker vi var på “tyrkisk bad” på ferie i Tyrkia…der syns jeg det var litt ubehagelig med massasje..men ellers liker jeg jo det.. På bildet ser det ut som du trykker på di “rette punktene” :))

    13. Gudinnekurs, det høres helt herlig ut 🙂 Dypt inne er vi jo alle gudinner, egentlig, bare så lett å glemme det, liksom.
      Og massasje er helt fantastisk, både å gi og få 🙂

    14. snuskelasken: Det har du helt rett i. VI må uttrykke behov i stdet for å venet på at andre skal skjønne det av seg sjøl. Av og til kan vi kanskje spørre andre om hva de setter pris på også i stedet for bare å gjøre de samme tingene for dem som vi vil at de skal gjøre for oss! Det heter visst “God kommunikasjon!” 🙂

    15. Du er så god på det med kurs… jeg er så pysete….:)
      Synes det høres spennende ut med både kurs og test…
      Jeg tenker at du skulle hatt tilbudt massasjetimer et par ganger i uken, og tatt deg ordentlig betalt for det. kanskje bytte det ut mot vakter der du jobber…
      Jeg hadde nok kommet litt annerledes ut med den spørreundersøkelsen, for jeg vil gjerne bli kjent med en som gidder kjøpe diamanter til meg…..:) Selv om jeg er selvforsørget….

    16. Ja. Ærlighet kalles det. Men kvinner sliter med ærlighet. Fordi de begynner å “regne”. De tror at hvis de sier tingene rett ut så får de ikke det de vil ha. Så da begynner de i stedet å pønske på lange omveier.
      Vi menn elsker enkle beskjeder. Så hvis vi bare får tydelig instruks om hva det er dere ønsker dere så gjør vi gjerne det. For da vet vi at dere vil belønne oss rikelig.
      Dere må stole på oss. Det hele starter med tillit.

    17. maiken: Det er bra at vi ikke er like, så finnes det “Noe for enhver smak!” Jeg gjør ikke noe aktivt for å få massasje kunder nå. Kommer det noen og spør får de trolig ja hvis de synes det er greit at benken står i stua mi. Du skal ikke si at du er pysete om du ikke er så aktiv med “Kursing”. 😉

    18. snuskelasken: Takk for betraktninger! Jeg tror jeg har blitt ganske god til å være tydelig nå fordi jeg har sett hvor det fører hen med “Hentydninger” : Ikke noe godt sted i alle fall! Noen blir skremt, men lettskremte menn, som skygger banen for det minste, kan jeg uansett ikke være sammen med.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg