And The WINNER is………?

 

Av og til trykker jeg på sånne greier på nettet som jeg visstnok IKKE bør trykke på…….

For jeg har hørt at det er masse lureri og VIRUS og annet dritt som følger med sånt…….

 

Men så er jeg litt der at jeg bare MÅ trykke……

………når jeg får vite at det bare er sånn bittelittegranne farlig………

………og ikke VELDIG dødelig (annet enn kanskje for pcen min!!)

 

For jeg er litt barnslig og nysgjerrig av meg…….

…….og så må jeg liksom bare prøve likevel…….

……. bare sånn i SMUG da………..

……..UTEN å innrømme det, sjølsagt!!

 

Under dette sto det at jeg var årets vinner……..

……. og at jeg var selve bildet på EKTE MOT!! 

(Jeg regner dette som en veldig seriøs og vitenskapelig basert test, altså!)

 

Og så jeg som har vært så mye redd……….

…….så full av angst………….

…….at bare det å gå på KIWI og handle kunne sette meg helt ut……..

 

I en periode handlet jeg stort sett klær på postordre til unga og meg, for da slapp jeg å gå i butikker……..

 

Når en ikke tør å gjøre sånne vanlige ting……..

…….som folk flest ikke tenker over en gang……

…….DA føler en seg ikke veldig modig, akkurat!!

 

Da føler en seg mer som “This Years Loser”……..

……..enn som “The Winner”!

 

Men……..så har jeg vært litt modig likevel……..

…….for jeg har turt å innrømme at det VAR sånn………

…… og snakke ganske åpent om noe som fortsatt er litt tabu……

……..sjøl om jeg gjerne OGSÅ vil framstå som :

“Ei som klarer ALT og som er så sjølstendig at det griner etter!”

 

Det høres mye “finere” ut å si at man “Har møtt veggen” eller er blitt “Utbrent”……..

…….enn å si at man er så anspent og full av angst at man nesten ikke får til å puste en gang!!

 

Den gangen jeg klarte å slutte med beroligende medisiner for over fem år siden……….

……DA følte jeg meg som en vinner!

 

Jeg hadde vunnet over meg sjøl!!

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg