Fargerikt fra Frodith!

 

Tenk……….

…….. den ENE dagen jeg IKKE hadde sjekket hvem som hadde vunnet julenøttene til Frodith……

……….så vant jeg!!!

 

Da jeg kom hjem fra jobb, litt etter midnatt……

….. oppdaget jeg at Frodith hadde sendt meg melding “på bakrommet”!

 

Jeg gikk jo glipp av den SCROLLE-seansen min da……

…..med å la musepekeren gli saaaaaaaakte nedover siden………

…..for å drøye spenningen lengst mulig……

 

…..men moro var det lell!

 

Så gikk det noen dager …….

……..før det kom:

 

Pakke i posten!!!

 

Og i pakka………

……..lå…….

 

DENNE!

 

 

Og slik ser den ut på Karidansen!

Jeg vant lue i fjor også, men med et litt annet design.

 

Den var nesten helt turkis, og litt mer fluffy.

Jeg liker denne enda bedre, for den sitter bedre på!

Jeg er inne i en travel jobbperiode nå , med 11 lange vakter på 15 døgn……..

Puh………..

Men : Fra og med 3. juledag har jeg fri i fire dager!! 

Dessuten blir det en bra januarlønn når jeg har tre vakter med SUPERLØNN (som til sammen da vil tilsvare ca sju vanlige vakter!)

Nå gjelder det å holde seg frisk og rask og stå løpet ut. Det blir trolig lite kommentering, og få innlegg fra min side akkurat nå, men jeg kikker nok innom i ny og ne!

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg