Lykt på trappa!

 

Jeg skal ikke pynte så veldig mye til jul.

Jeg skal jobbe en del i jula.

Dessuten bor jeg jo alene, og da har jeg “veto-rett” i forhold til hvordan det skal pyntes!

Jeg kvittet meg med mye da jeg flyttet i vår, og jeg er ganske selektiv med hva jeg anskaffer av pynte-ting heretter.

I dag kom jeg imidlertid over denne fine lys – lykta!

 


“Og vi tenner våre lykter når det mørkner….”
 

Den kan jo brukes i hele mørketida – med ulik farge på lyset inni.

Synes den er flott!

Den er ca 40 cm høy og “Gullfarget”……….. (Det kommer ikke så godt fram på bildet!)

 

…….og litt sånn nostalgisk og romantisk i stilen………

 

…….akkurat sånn som Karidansen liker!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Den var skikkelig fin :)) Jeg har veldig mye julepynt, har jo gebursdag i desember …men tar ikke frem alt lenger…men å kaste noe det sliter jeg med..hehe…

    2. Kjempe fin!! også er det bare å feste en rød sløyfe i hanken, og ta den bort etter jul! Flott hele året den der!

    3. ja.. ser veldig flott ut 🙂
      jeg har hjemme en ganske gammel (70 år minst)keramisk parafinlampen (fra min bestemor)
      Skal du pynte juletre 🙂

    4. annebe: Takk! Om du har lagringsplass, så trenger du jo ikke kaste! Den dagen man flytter til noe mindre, så må man imidlertid enten kaste eller gi bort.:)

    5. milan: Takk. Parafinlamper skaper stemning. Jeg skal ikke ha noe stort juletre, men jeg har kjøpt en liten sypress som jeg skal ha ute på trappa! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg