Personlighetstester?

 

Har de noe for seg?

 

Jeg tok nylig en gratis personlighetstest på nettet.

Jeg syntes den stemte veldig godt…….

…….i forhold til hvordan jeg oppfatter meg sjøl.

 

DIN PERSONLIGHETSTYPE ER:

“Forkjemper”

 

I følge testen er jeg :

Mer utadvendt (67%)…….

……enn innadvendt (33%)

 

Adskillig mer intuitiv (78%)……

……enn realistisk (22%)……

 

Mer prinsippfokusert (58%)……

……enn logikkfokusert (42%)……

 

Mer søkende (64%)….

…..enn planleggende (36%)…..

 

Mer forsiktig (73%)…..

….enn selvsikker (27%)…….

 

Jeg tror jeg kan oppfattes som ganske selvsikker, men innerst inne er jeg nok ganske sårbar.

 

Jeg øver på å våge mer ……..

……..våge å stå for det jeg (til enhver tid) mener og tenker! (Hvis jeg synes det er noe som er viktig!)

 

I følge testen kan jeg også være litt “gal”.

“De gærne har det godt”, sies det?

 

Kreativitet og Frihet er (igjen i følge testen) viktigere for meg enn Trygghet og Stabilitet.

 

Ja, blir rammene for snevre og forutsigbare, begynne jeg fort å kjede meg…….

……. eller prøve meg på små “Opprør mot Øvrigheta”!

 

 

“Kari – av og tel kan’n lure på om du rett og slett GÅR inn førr å få tel SPETAKKEL?”

(Sitat : Mann som Karidansen en gang (trodde) hun kjente VELDIG godt!)

 

Infamt, “Spetakkels – hungrig” Fruentimmer?

 

 

DETTE sitatet……………..

……var derimot en del av “resultatlista” etter at jeg hadde tatt personlighetstesten ……

…….og det er HELT etter min smak :

 

“Jeg er ikke interessert i hva du jobber med.

Jeg vil vite hva du brenner for……

…… og om du våger å utforske det hjertet ditt lengter etter.

 

Jeg er ikke interessert i hvor gammel du er.

Jeg vil vite om du tør å ta sjansen på å virke gal …..

……av kjærlighet……

….. for drømmene dine……

….. for eventyret det er å leve………”

 

(Oriah Mountain Dreamer)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg