Om trygghet og tillit……og massasje…..

 

 

“Je lik itte så gøtt å bli ti’in i ansikte’,” sier Karidansen.

“I alle fall så må du væra forsiktig!”

 

“Jeg kan starte med ansiktet, og så sier du i fra hvis du synes det er ubehagelig!”

 

Få minutter etterpå ligger jeg, aldeles avslappet, på benken……..

Hendene til massøren glir med jevne, lette sirkelbevegelser over fjeset mitt.

 

Det føles veldig behagelig……

……..og slik fortsetter det!

 

Etter en stund holder jeg nesten på å sovne………

……..samtidig med at resten av kroppen min blir massert med eteriske oljer.

Tenk, massøren “vet” hvilke eteriske oljer jeg liker, UTEN at jeg har sagt noe om det :

Sandeltre, lavendel, rose og sitrus…….

………..blandet i en base av solsikke -, druekjerne –  og avocado-olje.

 

Jeg føler meg fullstendig trygg.

Aromaterapeuten har varme, gode hender og et behagelig, empatisk vesen.

Når dette legges sammen med lang erfaring og faglig dyktighet ……..

………da blir det bra!

 

Og det aller viktigste, slik jeg ser det :


Sensitivitet……..

…….kombinert med en sterk intuisjon……..

 

Ellers kan det fort bli noe mekanisk over det hele……..

 

Jeg befinner meg her :

 

Anita Skinnerlien har lokaler i Lillehammer sentrum.

 

I disse dager er det 15 år siden hun startet opp sin virksomhet som aromaterapeut.

I den forbindelse skrev Byavisa i Lillehammer en artikkel om henne.

Der kan du, blant annet, lese litt om historien bak hennes valg om å utdanne seg til aromaterapeut :

 

For 18 år siden var hun utbrent og visste lite om hvor veien gikk videre.

På en togtur fikk hun plutselig en innskytelse……….

…….og ordene “Anitas Aromaterapi” ble skrevet ned.

Hun tegnet også en logo.

Ikke lenge etter tok hun mot til seg, og startet på utdannelsen som aromaterapeut!

 

Snakk om å ta intuisjonen sin på alvor!

 


Anita foran utvalget av eteriske oljer. (Foto : Karidansen)
 


Anita og massasjebenken. (Foto hentet fra artikkelen i Byavisa, Lillehammer).

 

Dersom du har lyst til å finne ut mer om Anitas Aromaterapi,

kan du gå inn her :  anitasaromaterapi.com

 

(Innlegget er ikke sponset)

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg